Аромати - Капиталът

Не, това не е библията на Карл Маркс, а ръководство за натрупване на... поклонници.

Свобoда Сидерова 09 January 2011

Не, това не е библията на Карл Маркс, а ръководство за натрупване на... поклонници. Красотата трябва да шокира и да бъде агресивна. така жените, които знаят какво искат, го получават с щракване на пръсти

парите миришат
Да има да взема император Веспасиан, който твърди обратното. Дизайнерите на аромати го доказват. Идеята за Lady Million на Paco Rabbane например във формата на златен диамант принадлежи на бижутера Ное Дюшофур-Лоранс. (На какво друго да ухаят милионите освен на скъпоценности?) Няма проблем да останете верни и на Idylle EDT на Guerlain. Съдейки по флакона- златна капка в чест на Зевс, който се „изсипал“ върху Даная като златен дъжд - дизайнерът Ото Ира е настроен твърде романтично и божествено. Слоганът Are you on the list? (В списъка ли сте?) на златната капсула 212 VIP на Carollina Herrera намеква, че ароматът не е за всички. Комбинацията – огледален златен метал и стъкло с преплетено лого, изобразено като прозорец, на Guilty на Gucci снема от вас всяка вина за разбитите мъжки сърца и изживените удоволствия. Hi-tech формата със златно дъно и винтидж капачката на верижка Love на Chloe са в тон с елегантните кожени изделия на марката. Наистина образците на модерен дизайн демонстрират стил и е жалко да стоят единствено на тоалетката.




ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР