От 2 години тоалетите на Thierry Mugler вече не са музеен експонат. Голямото завръщане на дизайнера на модния Олимп повлече крак и за парфюмерийното. 18 години след култовия аромат Angel и 5 след необичайния Alien Thierry Mugler казва „здравей“ на войнстващата женственост. Но не на разрушителната, а на съзидателната енергия, присъща на нежния пол. Построеният върху хармонията на парадоксите Womanity* не само е истинско предизвикателство, но и продължава темата за гурме ароматите, с които е известен Thierry Mugler. За създаването на сладкия акорд от смокиня и пикантния от черен хайвер, по-точно на вкуса им, са използвани молекулярни процеси. Преведено на парфюмериен език, това означава възпроизводство на недестилируеми нотки. (И то синтетични. Дизайнерът е върл фен на партията на зелените.) Благодарение на ексклузивната технология ароматът е супертраен, както се полага на „женската сила“, на която е кръстен. Определено резултатът си струва 4-годишното чакане. Необичаен и сюрреалистичен и до известна степен експериментален, Womanity намеква за неизбежната чувственост на притежателката си, като подчертава индивидуалността й. Веригите на розовия флакон са в тон с темата за обединението на жените. Гърлото краси барелеф с готическа рисунка в стил ар деко и абстрактно изображение на лице.
* на пазара от 15 септември
ТВОЯТ КОМЕНТАР