Не религията предизвиква пристрастяване, а ароматът Opium на YSL. Днешният криейтив директор на модната къща Стефано Пилати модернизира дизайна на флакона, превръщайки го в триумфална арка към света на изкушенията и забранените наслади. Гланцираното в кафяво стъкло наподобява китайска лакирана кутийка. В центъра се открива кръгъл прозорец, обграден със златен кръг. В този на парфюмната вода е потопена тънка черна корда, символизираща връзката между жената и нейния аромат. Упойващ и култивиращ трайна зависимост, но без вреда за здравето, той символизира любовта на Ив Сен Лоран към Изтока и разбирането му за женската красота и чувственост. Още с появата си през 1977 г. Opium става легенда, като постоянно увеличава броя на „жертвите“ си. Причините са не само скандалното име (и досега названието Opium е табу в Близкия изток), нито пък зрелищните рекламни кампании (спомнете си Кейт Мос по бельо и чорапи и Софи Дал само по обувки). А откровеният еротизъм, който лъха от нотките на жасмин, карамфил, ванилия, амбър и пачули. Наистина усещането върху кожата е омагьосващо.
ТВОЯТ КОМЕНТАР