ваканционен арсенал
Маниашки аксесоари, хитови тенденции и мнооо-го красота.
Лято 2010 обещава да е вълнуващо
Свобoда Сидерова 01 August 2010
аксесоари за убийствен поглед
След като Chanel взриви пазара с татуировки за тяло, Dior отвръща на удара с лещи за очи, но не цветни. Модната хрумка брандира ириса в черен кант с логото CD. Зеницата пък е обкръжена от златист прах. Друг хит са миглите от... хартия. Творенията на Paperself са революция в макияжа. Изящните ажурни фигури на кончета, божури и цветове на праскова са не само екологични, но и съгласно древните поверия символизират съответно щастие, успех и любов.
дай тон за... двоен дубъл
На ход е новата стара make-up&nail класика с основно правило: устни и маникюр в една гама. Сред привържениците й е L’Oreal. Трите нюанса на червилото Intense Color Riche (1) перфектно се комбинират с трайните лакове Resist&Shine Titanium (2). Chanel също спестява търсенето на цветови „двойник“. Течното червило Rouge Allure Extrait de Gloss (3) в лакиран черен флакон има не само статута на луксозен предмет, отличаващ се със смели нюанси в стила на жената Шанел, но и „тича“ на лака Le Vernis (4).
луната спи в Шанхай
Каламбурът илюстрира един от трендовете в nail арта. Характерният за 40-те години „лунен“ маникюр (формата на полумесец повтаря линията на кутикулите) е must have. За справка Dior и John Galliano. От Ruffian го осъвременяват, като покриват краищата на ноктите с черен лак. Според същата марка иновационният маникюр - златна „луна“ и черна основа, ще е хит и през зимата. Внимание заслужава и шанхайският маникюр от Chanel. Вдъхновен от пре-колекцията Paris-Shanghai на Карл Лагерфелд, Питър Филипс, артдиректор на марката, създаде триото лакове Extreme Orient. Плътният златен е за основа, с черния се подчертават краищата на ноктите по френски маниер, а отгоре се нанася блещукащият лак.
още по–дълги и секси
Не крака, както би си помислила, а... мигли. Дълго време козметолозите те радваха със спирали, даряващи небивал обем и дължина. Лошото беше, че на сутринта отново се събуждаше с малкоизразителни израстъци. Положението промениха чудодейни серуми, без които ефектът и на най-добрата спирала в света не би бил същият. Други марки играха ва банк, изобретявайки жива вода за мигли. Всяка спирала на Lancome e култова, но в случая с Hypnose Precious Cells красивите умове надминаха себе си. Формулата с клетъчен екстракт от ябълки укрепва косъмчетата и ги прави по-гъсти. Спиралите на Planter’s и Pupa също гарантират 2,5 пъти по-интензивен растеж от естествения.
морето се вълнува
Вълнуваш се и ти. Начинът да се харесаш на повелителя на морето Посейдон са сенки, очна линия или глос (!!!) в нюансите на художниците маринисти – небесно, яркосиньо, тюркоазено, лазурно или изумрудено. Благодарение на тях погледът и устните блестят като скъпоценен камък. Под лозунга „Маестро, цвят!“ се обединиха визажистите на ISSA, Balenciaga, Luella, Nanette Lepore, Tsumori Chisato... Изненадите - мигли в цвета на морска вълна и „посинели“ неонови устни, са дело съответно на DKNY и Paul Smith. С ръка на сърцето признай има ли по-подходящ начин за самоизразяване?
нищо ново под слънцето
Панта рей. Което ще рече всичко тече, всичко се мени. Някои дизайнери обаче не са на същото мнение. Само че вместо термина „преписване“ използват „доразвиване на идеята“. Да вземем например хрумката на Dior от есента на 2009 г. За прическата-шлем коафьорите използваха 12 хил. фиби (!!!). За да не остане по-назад, YSL украси главата на моделите с 10 до 15 еластични обръча в 3 цвята - златен, сребърен и черен. Бялото, смятано досега за традиционно спомагателен make-up оттенък, също „прескочи“ от миналия сезон. Бялата треска, от която се „разболяха“ визажистите на Elie Saab Haute Couture, зарази колегите им от Кarl Lagerfeld и Rue du Mail.
точното оръжие
С един куршум – два заека. В случая тъмни кръгове и отоци в околоочната зона. Става дума за нашумялото напоследък оръжие – средство в удобен флакон с метален ролон. С него можеш да освежаваш и да обновяваш ситуацията в горната трета част на лицето. Без да гледаш в огледалото или да докосваш кожата с ръка. Сред бестселърите за сияещ поглед са: гелът Aquasource Eye Perfection (11) на Biotherm, гел-серумът All About Eyes De-Puffing Eye Massage (12) на Clinique, хидрогелът Aqualia Thermal (13) на Vichy, продуктът 2 в 1 (гел срещу тъмни кръгове и коректор) Cafeine Roll-On Anti Cernes (14) на Garnier. Тониращият ефект на последния се дължи на минерални пигменти. Общата съставка в повечето продукти – стимулиращ микроциркулацията кофеин, прави чудеса с признаците на умора, резултат от среднощния купон.
вълшебните думи
Най-големият ти враг не са бръчките, а 7-те милиарда (да, да, правилно прочете) токсини, които кожата изработва на ден. Което значи, че от днес и завинаги задължителен в ежедневната ти програма е детоксикиращият серум Capture Totale One Essential (15) на Dior. 21 активни съставки, наслоени във формата на уникална молекулярна перла, не само рециклират неприятелите, но и удължават двойно ефекта на последващите продукти. От Vichy се заеха да предпазят стволовите клетки от оксидиращия стрес. Безпрецедентен микс от цитрусов полифенол под формата на серум и 10% витамин С на прах в освежаващата терапия Aqualia Antiox (16) изглажда повърхността на кожата и придава сияние, като ефектът е видим още първия ден. Внимание: веднъж смесила двете фази, дръж средството в хладилник. Сега стана ли ти ясно, че за да отвориш пещерата на красотата, трябва само да произнесеш „детокс“ или „антиоксиданти“.
ТВОЯТ КОМЕНТАР