Океан от злато и диаманти

Срещаме се с Марко Анастасов, за да ни разкаже защо бижутата в GOTO правят така, че да се чувстваш специален.

Станислава Айви 18 December 2024

Снимка: пресофис

Важно е да се чувстваш специален, когато си говорим за бижута. Особено такива, които притежават вечни качества и ценност. „Мечтата на инвеститора Илия Кадинов е да създаде бранд и бижутерия с максимално голяма връзка между клиента и бижутата.

Преди точно 10 години мечтата му се сбъдва – разказва Марко Анастасов, управляващ партньор в GOTO Jewellery and Diamonds. – Тази връзка може да е всестранна – през любовта към семейството, любовта към инвестициите, любовта към диамантите, любовта към индивидуализма или романтичната любов при предложения за брак, всеки сам я намира и избира.“

По това време на пазара има недостиг на висококачествени бижута в България, което, заедно с много доброто обслужване, бързо позиционира GOTO като лидер.

„За тези 10 години спокойно можем да кажем, че ние познаваме клиентите, в голяма част от случаите лично, въпреки че са десетки хиляди. Знаем какво търсят, какво ги прави щастливи и как да допринесем стойност за тях чрез бижута.“

Марко първоначално е почитател на бранда като клиент, а след това агенцията му поема маркетинга и управлението на GOTO. „Нашата мисия е да скъсим още повече дистанцията с крайния клиент и да предоставим още по-богато портфолио от бижута. Да дадем ноу-хау за произведения от благородни метали и камъни и да ги направим по-достъпни за всички наши клиенти.

Това следваме последните няколко месеца и в категория бижута, часовници и аксесоари никога не е имало такова портфолио и ценови преимущества, каквито са в момента в GOTO – над 50 000 специално селектирани продукта с всякакви атрактивни ценови предложения.“

Смисълът за бранда е базиран на любовта на инвеститора г-н Кадинов към океана и бижутата, както и мисълта за всеки един клиент, оттам е и името – Gold Ocean Temptation Omnis, или иначе казано „океан от злато, в който има изкушение за всеки“.

„Тази мисъл и идея се проявява навсякъде в GOTO – примерно при покупка на брачни халки винаги се отваря и бутилка шампанско, защото за последните 10 години нашите клиенти наистина разбират, че в деня на предложението или в деня на сключването на брака – толкова важни моменти – ние сме до тях. И още множество такива знаци, като най-важният е персоналният подход към всеки наш клиент, имайки предвид и ценовия подбор на колекциите ни – от много достъпни до премиални и high jewellery произведения.“

А как избира годежен пръстен един мъж и притесняват ли се мъжете от това? Самият Марко е избирал такъв пръстен преди четири години. „Ние често  търсим годежен пръстен, който да показва отношение. Това до голяма степен е въпрос на личен избор и вкус. Може дa е различен от класическата представа за годежен пръстен като дизайн, камък и цвят злато.

Мъжът винаги доста се притеснява при избора, но с GOTO стоим плътно до всеки един клиент.  Има и джентълмени, които мислят за факта, че годежният пръстен се носи ежедневно, съответно и за поддръжката на пръстена. Мога да ги успокоя, ние полираме, почистваме и освежаваме всяко бижу веднъж годишно.“



Идват празници, в които всички търсим подаръци за любимите си хора. „В момента имаме абсолютно най-богатите колекции от всякакъв тип, включително детска, мъжка, диамантена, сватбена и не само. Поддържаме ги, дори ги увеличаваме като асортимент и специално за празниците подготвихме много атрактивни ценови преимущества. Отделно от това можем да удовлетворим и най-нестандартното индивидуално желание в рамките на седмици. Това е и с което се гордеем – че предоставяме избор за всекиго. В крайна сметка едно бижу се купува, за да бъде носено!“

И разбира се, да бъде красива част от всички важни моменти в живота ни.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР