Tommy Hilfiger с първо виртуално ревю в Метавселената

Заповядайте в първата по рода си Седмица на модата в Метавселена.

24 March 2022

Tommy Hilfiger, представляван в България от SARKK SA, ще представи своята колекция за сезон пролет 2022 виртуално на първата по рода си Седмица на модата в Метавселена. До 28 март 2022 почитателите на марката, както и зрителите на събитието, ще могат да видят не само пролетната колекция на бранда за тази година, но и ще имат възможността да си закупят както NFT за своите аватари, така и физическите модели на бранда още докато са в метапространството.

Домакин на виртуалната Седмица на модата се явява платформата Decentraland, а пазаруването в Метавселената е осъществено в партньорство с Boson Protocol – децентрализирана мрежа, позволяваща безпроблемен обмен на цифрови активи за физически продукти, услуги и преживявания.

Потребителите могат да се телепортират в Метавселената, благодарение на своя аватар, и да изпитат преживяване от друг тип - виртуален шопинг в магазина на Tommy Hilfiger, поддържан от Boson Portal и Decentraland.

Почитателите на американската марка ще се натъкнат на плаващи 3D рендери на някои от емблематичните модели за колекция пролет 2022 като якето тип „varsity” за мъжете и ризи в стил „madras” за жените. Артикулите могат да бъдат закупени като NFT, които пък могат да бъдат осребрени за физически продукти и доставени направо до вратата на клиентите или да бъдат носени от виртуалния аватар в Метавселената.

„Когато основах модната къща през 1985 година, не си представях, че ще дойде време, в което Седмицата на модата ще се проведе изцяло виртуално, в 3D конструиран свят. Едва направили първата крачка в метавселената и тепърва запознавайки се с нейните качества, аз съм вдъхновен от силата на дигиталните технологии и как те предоставят нов начин за взаимодействие с различни общности“, коментира Томи Хилфигър.

Подобно на традиционните глобални седмици на модата, Седмица на модата в Метавселената ще даде шанс за изява на повече от 50 луксозни и дигитални марки, които ще представят нови колекции. В допълнение към това те са предвидили и виртуални презентации, дискусии, концерти, афтърпарти и филмови инсталации. Луксозната търговска зона, наречена „Boson Portal - Fashion District“, е проектирана по подобие на емблематичното парижко Avenue Montaigne, където марките могат на практика да продават както цифрови, така и физически артикули чрез NFT.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР