Dolce & Gabbana и ерата на TikTok

02 March 2021

Социалните мрежи и интернет пространството са основна част от живота на новите поколения, а Доменико Долче и Стефано Габана често черпят вдъхновение от креативността на младите. Но има и нещо друго: дизайнерите са „в играта“ от 1985 г., когато основават модна къща Dolce & Gabbana, виждайки през всичките тези десетилетия зората и залеза на много тенденции. Много от тях обаче се завръщат с още по-голяма сила. И ако сега субкултурата на киберпънка и цветната естетика в социалните мрежи, като TikTok и Instagram, са своя пик, основни и „отдавна забравени“ тенденции от 90-те намират начин да се завърнат на сцената. Да, младите преоткриват модните писъци от това емблематично десетилетие и искат да ги възродят и изпитат днес. Затова Доменико и Стефано откровено споделиха, че отговарят на жажда за сексапила на 90-те, за смелостта, с която тогава се експериментира със стила.Така в своята есенно-зимна колекция дизайнерите взимат най-доброто от двата свята, от старото и новото, за да се получи интересен хибрид. Максимализмът им се вписва идеално в ерата на TikTok. По време на пандемията социалните мрежи добиха още по-голямо значение и стойност, така че не е изненадващо, че повлияват модния свят. Вижте новата колекция на Dolce & Gabbana в галерията ни.

ТВОЯТ КОМЕНТАР