Виждаш ли 1 млн. на хоризонта?

Участвай в глобалния проект на Chivas Regal - “The Venture”. В първия момент може да ти прозвучи като нигерийска измама, но всъщност е супердобра инициатива за стимулиране на социалното предприемачество

24 October 2014

Магазинът за хранителни стоки на Джеймс и Джон Чивас през 1801 г., откъдето започва историята на бранда Chivas Regal. Уискито е отлежавало в избата на магазина няколко години преди да бъда включено в съответния бленд.

Как да се включиш в разпределянето на награден фонд от 1 млн. долара? Участвай в глобалния проект на Chivas Regal - “The Venture”. В първия момент може да ти прозвучи като нигерийска измама, но всъщност е супердобра инициатива за стимулиране на социалното предприемачество.

Хенри Форд казал навремето, че бизнес, който прави само пари, е лош бизнес. В този дух е мащабната инициатива на легендарния уиски бранд Chivas Regal, която цели да стимулира социалното предприемачество. „The Venture – Win the right way” търси най-достойните предприемачи от 14 страни от цял свят – от Чили и Колумбия до Япония и САЩ. Една от избраните страни от общо 160 пазара на Chivas е и България, която получава шанса да излъчи свой победител за световния финал в Силициевата долина догодина.

Как става? Имаш супердобра идея за бизнес, който да помогне на много хора да работят и живеят по-добре, да предизвика значима социална промяна. Трябва да си с навършени 25 години. Регистрираш се за участие на сайта на кампанията – www.theventure.com до 9 януари 2015 г. Трябва да имаш и двеминутно видео и презентация на бизнесидеята. На два етапа жури от успешни бг предприемачи ще отсее победителя и ще го оповести на 12 февруари. 14-те национални финалисти ще заминат на едноседмичен тренировъчен лагер в Силициевата долина в Калифорния, където ще представят идеите си пред световни бизнес лидери. Накрая ще бъдат разпределени 1 млн. долара между финалистите, като една от идеите ще спечели голямата награда – 750 000 долара.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР