Солидарни с призива на Kenzo и принта със стилизирани риби, дизайнерите се задоволяват с корали (Frankie Morello), водорасли (Peter Pilotto) и клъч във формата на сельодка или кутия от хайвер (Olympia Le Tan)
Нарицателното няма нищо общо с героинята от едноименната приказка на Андерсен, а още по-малко със символа на Копенхаген. Малката русалка е състояние на душата, но не само за фешънистките, а и за бюти маниачките. Добре че последните, върли фенки на екологичното равновесие, не се интересуват от замяна на рибената опашка с крака. Мисълта за сватбата на принца с безсмъртна душа с нерусалка също не владее съзнанието им.
Привличат ги най-вече съкровищата по морското дъно, изсипали се от козметичната чантичка на разсеяна туристка, излязла да се освежи на палубата на някой лайнер.
Лимитираните „метеорити“ на Guerlain в нова цветна хармония например са по-ценни от истински перли. В тон с рефрена „наше лято, дълго като вечност“ Chanel изненадва със спирала в оранжево и виолетово.
„Невъзможните“ нюанси позволяват тя да се ползва като топ покритие на върха на миглите. За своето ново приключение мъжкият аромат Le Beau Male излиза от мидената си черупка и изплува на повърхността на Южно море. В тон с концепцията „морякът удавник съм аз“ тазгодишният флакон на легендарния торс е декориран с котва, такелаж и октопод.
Страст към дайвинга изпитва и M.A.C. Доказателство са имената на продуктите от колекцията макиаж Alluring Aquatic – „Песента на сирената“, „Морска богиня“, „Раковината на Афродита“... Както и дизайнът им. От опаковката в същия цвят като на вълните край островите Баунти и капките вода с 3D ефект вее прохлада и свежест.