И Шарлот Генсбур тества уменията си като дизайнер
Мини-колекцията е за Current/Elliott
10 July 2014
След като лицето й заблестя в новата рекламна кампания на Louis Vuitton, Шарлот Генсбур изненада феновете си с капсулна колекция дрехи за известната марка за деним Current/Elliott. Моделите бяха презентирани в парижкия бутик Colette и отговарят напълно на личния стил на актрисата: семпли форми, чисти линии, монохромни цветове. Предвижда се колаборацията да продължи четири сезона, а цените на продуктите ще варират от 250 евро (за денима) до 2000 евро (за кожените якета).
„Черпех вдъхновение от всичко – коментира самата Генсбур, която освен създател е и рекламно лице на колекцията. - Например, мислех че ще е страхотно да включа топ с морско райе в колекцията, какъвто носех в един мой филм. Освен това страшно харесвам рипсеното кадифе, така че направих риза от него.“