Дизайнери на футболния терен

В подкрепа на инициативата Gol de Letra

15 June 2014

Marni

Докато Бразилия и всички футболни фенове ликуват, компанията Luisaviaroma и спортният бранд adidas обединиха силите си с още 31 модни къщи за създаването на серия от уникални футболни топки. Всяка от тях е базирана на модела Brazuca – специално разработен за футболното първенство, и ще се продават на търг в eBay до края на шампионата. В благотворителната инициатива се включиха световни марки като Dolce&Gabbana, Balmain, Mary Katrantzou, Marni, Missoni и много други, а събраните средства ще бъдат дарени за страхотна кауза – подобряване на условията на живот за децата в малките бразилски градове и повишаване на нивото на образованието им.

 А в Лондон, британският дизайнер Пол Смит представи лимитирана линия от 200 футболни топки в характерната за едноименния бранд раирана шарка. Вижте и рекламното видео на колекционерския „аксесоар”, заснето в бутика на марката в Нотинг Хил:

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР