Великата илюзия

Хайлайтърът и бронзантът стават най-добрите ви приятели, ако все още не са

Свобoда Сидерова 12 April 2014

MaxMara и Ralph Lauren

След няколко сезона матовата кожа предава щафетата на осветената отвътре. Това накара Giambattista Valli, MaxMara, Alberta Ferretti, Versace, Bottega Veneta... да преоткрият озаряващите продукти в хладна като лунна светлина гама. Някои визажисти ги нанасят с мокра гъба за интензивен блясък. От Suno пък използват предимно безцветен балсам за устни. Здравословното сияние визуално повдига скулите и освежава погледа. Ефекта му усилват матовите текстури на червилото и сенките. „Да бъде светлина!“ В тон с призива Clarins лансира три нюанса на базата си за лице: Rose за всеки тип кожа, Champagne за светла и Peach за загоряла. Guerlain също пише нова глава в историята на метеоритите. Легендарната пудра с дъх на виолетки съживява тена в колоритен цветен водопад.

Бледността вече не е на мода. Модели със загорели лица може да видите на дефилетата на Donna Karan, Ralph Lauren, Chloe, Mara Hoffman... За постигане на ефекта целуната от слънцето кожа в употреба влизат всякакви бронзанти. „Водата“ на Sephora например придава златист тен, който се усилва след всяка употреба. Немазната и нелепнеща течност се нанася като лосион с памук. Причината гел-пудрата на Sisley да не претоварва кожата е липсата на талк и микронизирани пигменти, гарантиращи прилепване на цвета за естествен ефект. При липсата на бронзант положението спасяват сенки или руж в теракота. Така постъпват от Karen Wаlker, нанасяйки единия продукт (не е ясно кой, а може би двата) в областта на външния ъгъл на очите и скулите.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР