Пазар за сицилиански мъже

Селекцията е на Dolce&Gabbana

22 March 2014

Те се смеят, крещят, жестикулират. Очите им блестят и рисуват без думи италианския стил, докато небрежно посягат към кошниците с хляб и плодове... Те са момчетата от рекламната кампания на Dolce&Gabbana за пролет-лято 2014 и пресъздават атмосферата на един перфектен ден някъде в Сицилия – с цялата лекота на семплите удоволствия, по традиция проповядвана в италианската провинция.

Наред с моделите Адам Сен, Тони Уорд, Авандро Солдати и Ноа Милс, в някои от кадрите на рекламното видео ще видите и самия Доменико Долче, който освен за епизодична роля в собствената си кампания, носи и цялата отговорност за заснемането й.

Вижте и кратко видео зад кулисите на снимките, с главно действащо лице – моделът Адам Сен:

 

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР