Нека има цвят: Соланж Ноулс и Puma
Girls of Blaze е дебютната линия на певицата
09 February 2014
Преди няколко месеца, по-малката сестра на Бионсе Соланж Ноулс бе поканена от спортния бранд Puma да заеме позицията на арт-директор и креативен консултант на марката. Официалното предложение бе естествено продължение на многогодишното им сътрудничество - Соланж не веднъж е участвала в рекламните кампании на Puma, била е лице на ред събития на бранда и, разбира се, постоянно демонстрира новите модели в клиповете си и на сцената. Още през ноември звездата коментира: „Щастлива съм, че мога да изразя страстта си към дизайна и наистина ми харесва да работя над всичко свързано с Puma – било то рекламна кампания или нова концепция за развитие. Това е работа-мечта и нов период за мен, който нямам търпение да започне!”
Е, първите резултати от заразителния ентусиазъм на Соланж вече са налице. Дебютната й колекция за марката се нарича Girls of Blaze и всичко в нея – от цветния дизайн на спортните обувки до не по-малко ярката им рекламна кампания е дело на певицата. Снимките на Girls of Blaze тя поверява на своя партньор - режисьора и фотограф Алън Фъргюсън, а повече за създаването на линията можете да научите от личния й блог.