Главна роля за Дейвид Бекъм

В новата му кампания за H&M

27 January 2014

Нашумелият режисьор Никълъс Уиндинг Рефън („Drive: Живот на скорост“, „Само Бог прощава“) засне новата рекламна кампания за пролетната колекция бельо David Beckham Bodywear at H&M. Главната роля в нея, разбира се, е за самия Дейвид Бекъм, който се впуска в наситен екшън сюжет и поредица от каскади, облечен само по... бельо.

„За мен бе изключително вълнуващо да работя по новата си кампания за H&M заедно с един от любимите ми режисьори – Никълъс Уиндинг Рефън. Никълъс буквално ме изцеди, за да заснемем този наситен с екшън филм, представящ по най-добрия начин новата колекция бельо за сезона“, споделя Дейвид Бекъм
Официалният старт на кампанията ще бъде даден на по време на зрелищното американско събитие за купата „Супърбоул“ на 2 февруари. Междувременно Дейвид и H&M са подготвили две алтернативни версии на рекламния клип, които ще бъдат предложени за гласуване на сайта www.hm.com/bg, за да се определи фаворитът на зрителите. Гласуването започва на 27 януари.

Припомняме, че колекцията David Beckham Bodywear за пръв път е допълнена и с детска серия за момчета – умалено копие на мъжката линия. И двете серии вече могат да бъдат намерени в избрани магазини на H&M, включително и в България.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР