Dsquared2 - ароматът на чистата мъжка душа
Двамата братя-близнаци Дийн и Дан Кейтън - Dsquared2 направиха първия си парфюм и го показаха на бляскава премиера в Милано - града, в който те работят и живеят.
Милена Попова 15 April 2009
Как „мирише" чистата мъжка душа?
На новия парфюм, първия парфюм на Dsquared2- He WOOD. На въздух, вода, дърво - три елемента, които винаги ни карат да отворим широко гърди, за да поемем свежия, животворен дъх на природата. И за да усетим нейната сила. Въздух, вода, дърво са и ключовите елементи в този толкова модерен парфюм.
Въздушните нотки на бял бор, амбра и мускус създават усещането за чистота и чувственост. Водните нотки, в които се долавя дъх на теменужка, нежното цвете, което расте под кристалночистия дъх на снега, внасят енергия и сила в аромата. А мирисът на пушек и дърво, на ветивер и кедър, който преобладава в He WOOD, е първичен и завладяващ, връщащ уморените ни сетива в света на девствената природа. Той е жажда и устрем за бягство в един хармоничен свят.
Какво да търсим: Емблематичният флакон на тоалетната вода, обрамчен с дърво от червена канадска елша, в 30, 50 и 100 мл. Овлажняващ балсам след бръснене -Moisturizing After Shave Balm. Дезодорант с натурални съставки - Natural Spray Deodorant, душ-гел за коса и тяло Hair& Body Wash и овлажнител за тяло - Hydrating Body Moisturizer.
Кои са Dsquared 2: Двама близнаци, родени в Канада, които се появяват в италианската мода през 1994 г. със зрелищни модни дефилета на мъжка мода и печелят почитатели сред най-големите звезди като Джъстин Тимбърлейк, Лени Кравиц, Рики Мартин. Няколко години по-късно започват да правят дамска мода - свежа, енергична, нахакана. Мадона им поверява дизайна на джинсовите облекла за световното й турне през 2002 г. и те правят 150 чифта различни джинси! Една година по-късно създават дрехите за турнето на Кристина Агилера. Същата година списание GQ ги обявява за най-добри изгряващи дизайнери, а много модни критици ги наричат „новите Долче и Габана". Стилът им е смесица от английска ироничност, френски рафиниран шик и италиански темперамент. Тяхната мода става синоним на младежка дързост и космополитност. Най-добрите фотографи от ранга на Стивън Клайн и Стивън Мейзъл работят за рекламните им кампании.
Дийн и Дан Кейтън се съгласиха на ексклузивно интервю за ЕВА по време на промоцията на парфюма в Милано, предшествана от изключително мъжко ревю.
Можем ли да съзрем в наименованието на парфюма ви (He Wood- игра на думи: той би... и дърво) носталгия по родната Канада?
Името наистина казва всичко. Когато мислим за Канада, се сещаме за дървета, гори и овладяване на природата. Елементите и природата са основното в парфюма. He Wood притежава уникалния характер на дървото и сетивността (чувствеността) на въздуха и водата.
Как този парфюм въплъщава вашата представа за модата?
Ние вярваме, че парфюмът ни допълва нашите дрехи и е перфектният финален щрих към тях.
Кой е най-големият комплимент, който сте получавали за работата си?
Най-големият комплимент, който получаваме за работата си, са лоялните ни последователи. Ние се разрастваме, клиентите ни също. Ние сме честни и истински хора и лоялността е изключително важна за нас.
Емблематични за модата лица носят вашите дрехи - Роби Уилямс, Лени Кравиц, Джъстин Тимбърлейк, Рики Мартин, Мадона, Наоми Кембъл, Нели Фуртадо... Коя от тези звезди ви е вдъхновявала най-много?
Всяка от тези звезди ни е въздействала по свой собствен начин. Но ако трябва да избираме - това е Мадона. Тя перфектно представя философията ни „сам да изковеш съдбата си". Започнала е от нищо, а сега е икона. Постоянно променя имиджа си и преоткрива себе си.
Коя жена за вас е символ на Вечната Ева, на абсолютната жена?
Кейт Мос.
Dsquared2 облече в официални костюми отбора на Ювентус. Това е голямо признание за двама дизайнери чужденци. До каква степен се чувствате италианци?
Баща ни беше италианец и италианското ни наследство е важно за нас. Винаги сме мислили за себе си като за половин италианци. Живеейки и в Лондон, и в Милано, се чувстваме италианци до голяма степен. Те са много страстни и това е нещо, което приехме още първия ден, в който дойдохме да работим тук. Всъщност ние обличаме не само отбора, но и всички, които работят за него - 150 души.
Какви са проектите, с които ще изненадате почитателите си?
Има много проекти, с които ще изненадаме феновете си. Мъжката ни колекция пролет-лято 2008, лансирането на парфюма ни и откриването на първия ни магазин за продажба на дребно в Милано. Пригответе се!