Мисли в розово

Ти си роза, ти си крем, ти си щастие за мен… Популярната детска песничка се оказа знакова не само за дизайнерите, но и за визажистите и nail артистите

Свобoда Сидерова 07 January 2014

Цветът на пудра и дъвка е може би най-неочакваният (и най-нежен) за зимния сезон. Шокиращо, „мръсно“, „ледено“, фламинго, сьомга – розовото е далеч по-оптимистичен вариант от 50 нюанса сиво. Съгласете се, едва ли може да избегнете детския възторг при палтата, приличащи на гигантски бонбони маршмелоу (за справка Miu Miu, Celine, Prada, Carven, Rodarte, Simone Rocha, Marc Jacobs).

На истински момичешки емоции може да се отдадете и при избора на макиаж и маникюр. (Споко, няма да ви обвинят в инфантилност, стига, разбира се, да не се превърнете в пошло копие на Барби.) „Лолита завинаги!“ Зад лозунга застават Manish Arora, Badgley Mischka, Diane von Furstenberg, Prada и Dior, налагайки яркорозово матово червило. Must have за фенките на стила baby doll са сенките в розово, по които припадат Emilio Pucci и Michael Kors, и „натуралният“ розов руж (Chanel, Valentino, Stella McCartney). При маникюра нюансите са както ярки (Chanel), така и пастелни (Giorgio Armani Prive). В първия случай ноктите са акцент, във втория се съчетават със сенки в същата гама.

На практика розовото отива на всички. Важното е да подберете правилните нюанси. На блондинките отиват перлени и „бонбонени“, на брюнетките – неоново розови
При култовите „метеорити“ на Guerlain розовото е акцентирано, за да се оживи тенът и да се подсили жизненият вид на кожата. Освен на романтичната цветова гама, бюти марките наблягат и на формулата и текстурата. Лъскавината си лакът за устни от колекцията Rabel Nudes на YSL дължи на микс от полимер от фармацевтичната и хранителната индустрия и масла. Перлените пигменти с прозрачно ядро, обвито от 3 слоя минерали, гарантират 2 пъти по-сияен резултат. Течното червило на Lancome комбинира „кадифен“ гел за ултракомфортен резултат със светлоотразяващи пигменти. Количеството им надвишава 6 пъти това в традиционния глос. 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР