Възел на желанията
С особена сериозност дизайнерското войнство оплете желанията си в изкусна мрежа от стилове
29 July 2013
Akris
С особена сериозност дизайнерското войнство оплете желанията си в изкусна мрежа от стилове, променяйки обичайния характер на дрехата с двойна доза сексапил и двусмисленост.
Графиката – безусловният тренд за сезона – продължава развитието си в нова тема, елегантно (и на моменти почти незабележимо) застъпена в повечето летни колекции. Главната роля в нея е отредена за мрежата: в съвсем ситен или в крупен вариант за трикотажа, от фина кожа за обувките и чантите, с метален блясък за бижутата. Съблазнителната й сила се крие не само в забележителното свойство едновременно да скрива и разкрива, но и в умението да създава илюзия за триизмерност и визуален обем на моделите. Без да ги лишава от усещането за движение, лекота и прозрачност.
И на подиума побързаха да се възползват от достойнствата й. При Celine, Junya Watanabe и Nanette Lepore мрежата е основен акцент за свободните рокли и блузи. Дизайнерите на Akris я използват, за да покрият моделите си от глава до пети, заигравайки се с различните големини и плътност на материята. В спортния й вариант ще я видите при Alexander Wang и Hussein Chalayan, а като част от връхните дрехи – при Moschino, Simone Rocha и Dolce&Gabbana. Повече от сполучливо е партньорството й с черно-белите контрасти, предпочетени от Calvin Klein, Catherine Malandrino и Francesco Scognamigliо. А несъмненият хит е колекцията на Alexander McQueen, вдъхновена от мрежата на пчелните пити (подобни вариации ще разпознаете още при моделите на Gucci, Hervе Lеger by Max Azria и David Koma). Без да забравяме и за аксесоарите: дръзки сандали от изкусно преплетена кожа предлагат Dries Van Noten и Balmain, следвани от Haider Ackermann, Ohne Titel и сразяващите ботуши над коляното на Alexander McQueen.
Графиката – безусловният тренд за сезона – продължава развитието си в нова тема, елегантно (и на моменти почти незабележимо) застъпена в повечето летни колекции. Главната роля в нея е отредена за мрежата: в съвсем ситен или в крупен вариант за трикотажа, от фина кожа за обувките и чантите, с метален блясък за бижутата. Съблазнителната й сила се крие не само в забележителното свойство едновременно да скрива и разкрива, но и в умението да създава илюзия за триизмерност и визуален обем на моделите. Без да ги лишава от усещането за движение, лекота и прозрачност.
И на подиума побързаха да се възползват от достойнствата й. При Celine, Junya Watanabe и Nanette Lepore мрежата е основен акцент за свободните рокли и блузи. Дизайнерите на Akris я използват, за да покрият моделите си от глава до пети, заигравайки се с различните големини и плътност на материята. В спортния й вариант ще я видите при Alexander Wang и Hussein Chalayan, а като част от връхните дрехи – при Moschino, Simone Rocha и Dolce&Gabbana. Повече от сполучливо е партньорството й с черно-белите контрасти, предпочетени от Calvin Klein, Catherine Malandrino и Francesco Scognamigliо. А несъмненият хит е колекцията на Alexander McQueen, вдъхновена от мрежата на пчелните пити (подобни вариации ще разпознаете още при моделите на Gucci, Hervе Lеger by Max Azria и David Koma). Без да забравяме и за аксесоарите: дръзки сандали от изкусно преплетена кожа предлагат Dries Van Noten и Balmain, следвани от Haider Ackermann, Ohne Titel и сразяващите ботуши над коляното на Alexander McQueen.
ТВОЯТ КОМЕНТАР