Нурология

В Националната художествена галерия с изненадваща жива модна инсталация дебютира нова марка

24 January 2013

В Националната художествена галерия с изненадваща жива модна инсталация дебютира нова марка, слагаща подписа си под грацията, разкоша и специалните моменти на бъдещите си клиентки. Името й е NUR, а зад нея стои дизайнерката Нури Димитрова. „Темата на колекцията се нарича „Нурология“ и е като пътуване назад във времето", твърди авторката. Колекцията бе представена с жива инсталация в звук, цвят и образ. Съвременният вариант на класическото ревю беше представен с живи модели качени на подиуми и показващи над 40 рокли. Допълваха ги уникални шапки, част от които изработени с истински цветя от Ива Шатц (консултант на проекта) и нейния екип.
"Моделите са почти изцяло от естествени материи и са изработвани в продължение на една година. Също и аксесоарите - като неизменна част от тоалета. Характерни са женствените и по-чувствени линии. Изключително много наблягам на детайлите в дрехата. Една рокля например може да изглежда на пръв поглед съвсем изчистена, но в нея винаги ще има интересни детайли, които са „извън времето“. коментира Нури Димитрова пред EVA месец преди събитието.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР