Запазено за бюти фешъниста

Или как дизайнерите превърнаха козметиката в абсолютен must have

Свобoда Сидерова 26 August 2012

Emilio Pucci

Минаваме на лятно часове време
Провъзгласиха две мегапрочути марки и техните представители Оливие Ешодмезон, криейтив директор на Guerlain, и Лаудомия Пучи, имидж директор на Emilio Pucci и дъщеря на основателя. Лайтмотивът на съвместната им колекция макияж Terra Azzurra е Италианската Ривиера с нейното неописуемо лазурно море, безкрайни плажове, белоснежни яхти, освежаващи коктейли и прочее елементи на dolce vita. От които най-интересен е легендарният принт Winter Capri. (Според една от версиите като военен летец по време на Втората световна война Емилио Пучи обича да се любува на морската гледка от птичи поглед.) Интересното е, че сложната шарка, преливаща в синьо, зелено, тюркоазено и бяло, се повтаря не само в дизайна но и в калъфите на продуктите.

Размисли на пеперудата
За да не се превърнат ежедневните грижи в досаден ритуал, трябва да се „инжектират“ с малко лукс. Точно това правят Nivea и младата дизайнерка от Лондон Никола де Ман. По кутията на крема Nivea Soft пърхат крилати създания. Визията „отражения на пеперуди“ е повлияна от психеделичното изкуство от 60-те. Отблизо хипнотичните интерпретации оставят усещане за оптична илюзия – точките са като очи, а линиите могат да се разглеждат като вълни или листа. За допълнителна дезориентация дизайнерката използва силни контрастни цветове, вдъхновени от цирк Cirque du Soleil. Колоритният дизайн е също толкова красив, деликатен и женствен, колкото хидратиращата формула с масло от жожоба и витамин Е, която прави кожата неустоимо мека на допир.

Лебедово езеро
Ключов момент по време на отпуска е големият куфар – знае се, чe само шампоаните и балсамите се нуждаят от отделен „превозвач“. Английската марка за коса label.m и Giles Deacon, един от най-ярките модни представители на Острова, се съюзиха, за да направят пътуването ви по-удобно. Дори и да не сте фенове на балета, козметичният несесер и дамската чанта с дълги дръжки никога не са ви излишни. Както заради принта на лебеди (идеята за него е заимствана от музикалната механична птица „Сребърен лебед“ в музея Bowes, която се движи така, все едно е родена в блатото, а не в ателието на бижутер) в тон със зоонашествието на подиума, така и заради закупените съответно два или три продукта за коса. Именно това е условието за придобиване на фешън аксесоарите.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР