Целувки с пикантен вкус

Новите секси аромати

Александра Божимирова 19 March 2012

Roberto Cavalli Eau de Parfum

Новият парфюм на Roberto Cavalli е за онези жени, в чиито вени тече повече кръв отколкото на останалите простосмъртни, а апетитът им за земни радости е ненадминат. Robero Cavalli Eau de Parfum е пищен, великолепен, засищащ сетивата по един завладяващ начин. Началото е дръзко – с нотки на червен пипер, следва портокалов цвят в цялата му омайност. В основата има зърна тонка. Флаконът е с чувствени извивки, както си му е редът, опаковката е с леопардови принтове и злато, с характерния за флорентинската къща печат.
Пищен, но една идея по-мистериозен е новият аромат Paisley на Etro. Paisley е термин, който обозначава емблематичната за Etro кашмирена шарка, появила се в Месопотамия, където е символизирала палмата – дървото на живота.
Създателите на аромата го определят като „лилава татуировка“ на рамото. Той е запомнящ се, неповторим и разпознаваем с начина, по който кардамонът се целува с розовия пипер, а после дружно се прегръщат с бергамот и касис. Изтокът се усеща от присъствието на жасмин самбак и иланг-иланг. Накрая тихо, но настойчиво се обаждат ванилия, пачули и амбра (най-скъпият вид, добиван от кашалот).
L’Homme Libre е третият от трилогията мъжки аромати на YSL. Представя го Бенжамен Мелпие, хореограф на филма „Черният лебед“, заснет в рекламната кампания от Патрик Демаршелие, а в клипа – от Иняриту - хиперталантливият режисьор, създал „21 грама“ и „Вавилон“. Всъщност ароматът е доста добър. И тук присъства розов пипер – явно е съставката на момента, но олфактивната композиция се доминира от калабрийски бергамот – единствения, който добрите парфюмеристи признават. Има и листа от теменужка, и босилек, и звездовиден анасон, и пачули, и ветивер, и смола, и кожа. Но цялото е далеч по-интересно от съставните си части и от шума, който го заобикаля.
Вместо да лансират нов бонбонен аромат за лятото според обичая си, от Еscada преиздават три от най-успешните си летни версии, отбелязвайки 20 години от старта на лятната си инициатива. Sexy Graffiti е посветен на Ню Йорк и по един обезоръжаващ начин илюстрира първата част от максимата „За да си щастлив в Ню Йорк, трябва да си или много млад, или много богат…“ Ароматът е като шербет, в който ти се иска да се потопиш и който околните с радост биха отпили от теб. Той е като изкусителна въртележка от дива ягода и малини, от грейпфрут и дива мента, съчетани с момина сълза, червен божур и виолетки, поставени върху запомняща се основа от мускус, ванилия и кашмир.   
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР