На лов за трофеи

Красотата е зверска в буквалния смисъл на думата

Свобoда Сидерова 31 January 2012

Prada

Красотата е зверска в буквалния смисъл на думата

Вниманието на „ловците“, разбирайте дизайнерите, поравно разделят питонът (Missoni, Chloe и Prada) и леопардът (Dolce&Gabbana, Marc by Marc Jacobs, Roberto Cavalli). При това дизайнерите не се ограничават с природната окраска на животните. Тюркоазеното сако на Gucci например печели овации. Решението за онези, които се страхуват да топлят змия в пазвата си, са както аксесоарите, така и козметичните продукти. Безспорният идеолог на питономанията е Jimmy Choo. Известната с маниашките си обувки марка „внедри“ хитовата кожа в опаковката на едноименния си аромат. Господството на животински принтове на подиума вдъхнови Maybelline за създаването на спиралата за обем The Colossal Volum’Express Cat Eyes. Внушението за ефекта котешки поглед се дължи не само на формулата с колаген, но и на „отпечатаната“ на капачката шарка. Лепенките за нокти Nail Patch Art на Sephora, имитиращи кожа на леопард и на зебра, подсказват, че току-що се връщате от сафари.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР