Най-добрият избор за корица

Към края на годината е време за поредната равносметка. Т

27 декември 2011

Към края на годината е време за поредната равносметка. Този път тя се отнася за звездите, медиите и продажбите. Според счетоводните сметки Сара Джесика Паркър, Дженифър Анистън и Мила Кунис на корица продават най-много. Най-зле се представят Джъстин Бийбър и Джъстин Тимбърлейк. Сара Джесика Паркър бе на корицата на Elle през януари, на Vogue през август, на Marie Claire през септември. И тези броеве се оказаха едни от най-продаваните за изданията.  Доста добре се представя и Дженифър Анистън. Най-продаваният брой на  Marie Claire през изминалата година е юлският, на корицата на който е именно звездата от „Приятели“. Тя донесе сериозни приходи и на  Elle през ноември. Мила Кунис се превърна в златната кокошка за  GQ през август, W през март и  Cosmopolitan през февруари. Най-голямото разочарование е в лицето на Джъстин Бийбър. Заради него Vanity Fair през ноември имаха най-слабия си месец от 1992 г. насам. Разочаровани се оказаха и Rolling Stone, чиито продажби през март с Бийбър на корица бяха с 5 процента по-слаби от средните за списанието.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР