#untaggable

21 април 2016

Ако живееш само веднъж, заслужава ли си този живот да бъде описван в познати определения?

#untaggablexhibition е експериментален проект на Advertising Artists и Audi, в който луксозната марка автомобили си партнира с online общността от визуални артисти (художници, илюстратори и дизайнери), които искат да създадат нов модел на колаборация между хората на изкуството и модерните марки. Вече няколко месеца над 20 творци в рамките на платформата www.advertisingartists.eu усилено работят върху една и съща тема: #untaggable - това, което не се поддава на описание, което не може да бъде определено, на което няма смисъл да поставяш етикет. Резултатите от тяхното вдъхновение, нестандартни идеи и иновативни техники може да видите днес на изложбата #untaggablexhibition в галерия “Академия”, НХА.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР