С една дума – O.P.I!
Знаете ли какво означава O.P.I? Odontorium Products Inc. - фирма за зъботехнически материали.
Милена Попова 11 October 2010
Малко поучителна история
Знаете ли какво означава O.P.I? Odontorium Products Inc. - фирма за зъботехнически материали. Нейният основател Джордж Шафер идва в Америка едва 9-годишен заедно с родителите си, оцелели в лагерите на смъртта в Германия по време на Втората световна война. Завършва икономика в Ню Йорк и търсейки поле за бизнес, се преселва в Калифорния, където основава O.P.I. Продавайки акрилен порцелан за зъбни протези, той скоро открива, че материалът е добър за изработка и на акрилни нокти. Насочвайки се към салоните за красота, той заедно с един прочут химик разработва специален акрилен материал за маникюризма. И тръгва от салон на салон да го предлага. Тогава O.P.I e настанена в един скромен двустаен офис. Днес световният лидер в маникюризма O.P.I притежава над 20 патента, офиси в 75 страни на шест континента, а главният офис е на седем акра земя и заема 200 000 квадратни фута площ! Една ограда дели този офис от огромния надпис Холивуд на един от хълмовете край Лос Анджелис.
Сузи Фишман участва в създаването на O.P.I през 1981 г. Тя е омъжена, има две деца и като дама №1 в света на маникюра и педикюра безспорно е една от личностите, които оказват огромно влияние върху жените.
Коя е Сузи?
Една прекрасна дама, душата и сърцето на компанията, а по длъжност – вицепрезидент и творчески директор на O.P.I. Тя е енергична, млада по дух и невероятно мила в своята малка черна Chanel рокля, лачени балетки (Chanel, разбира се) и наниз от едри чисти перли на врата. В официалния сайт на O.P.I — opi.com, Сузи Фишман има свой блог, в който разисква много интересни теми, свързани с изкуството на маникюра и педикюра, както и житейски въпроси, свързани с любовта, приятелството, вярата и добротата.
Г-жо Фишман, в швейцарската колекция акцентът е върху необичайните цветове - синьо, зелено, бледолилаво, червеникавокафяво. Какво става с любимото на много жени перленорозово, както и с лаковете за френски маникюр? Те не са ли модерни? Модата при лаковете е като модата при джинсите - всяка жена избира от огромното многообразие своя цвят, който подхожда на визията й. Така че розови лакове присъстват в колекцията, но моето усещане е, че по-модерните цветове са по-сложни, по-интересни и по-необичайни. Не ми се иска да го кажа, но френският маникюр е леко демоде. Но O.P.I всяка година създава розов лак като част от нашата благотворителна кампания срещу рака на гърдата. Даряваме част от средствата от продажбата му на фондации, които подпомагат жени с това заболяване.
Сравнихте модата при лаковете с модата при джинсите. Как в O.P.I следвате модните тенденции при дрехите? Този сезон много списания за по-млада публика акцентираха, дори и на кориците си деним тенденцията. Колекцията на O.P.I за отиващото си лято има топакцент - лаковете denim-ite, ярки и свежи лакове в сините нюанси на вечно модния деним. Ние изучаваме много внимателно модните тенденции при дрехите, изучаваме вкусовете на младите хора и винаги се стремим да мислим няколко хода напред. За есенната ни колекция например се постарахме да постигнем онази наситеност и блясък на цвета, която е характерна за новите луксозни материи, използвани от водещите дизайнери. Тази колекция е и в духа на модерните експерименти, които същите дизайнери прилагат към формите и обемите.
А коя форма на ноктите е също демоде? Къси или дълги са те през новия сезон? Тенденциите от предишния сезон отново диктуват формата на ноктите - прекалено дългите и прекалено заострените не са в тренда. Има обаче една вечна тенденция - изрядният маникюр, отлично поддържаните нокти и ръце.
(Самата Сузи Фишман има изящни ръце с чиста кожа и къси, лакирани в нейния любим цвят chocoholic.) Ноктите са вече аксесоар, и то толкова важен за излъчването на една жена, колкото са чифт високи изящни обувки например. Още повече че лаковете и маникюрът са един абсолютно достъпен лукс.
Успешна ли беше идеята ви да пуснете матови цветове? Матовите цветове от колекцията Suede (“велур”) се посрещнаха с голям интерес. Те са специфични, изискват различен стил на обличане и различна среда. Младите хора много ги харесаха. Някои от тях комбинираха блестящите и матовите лакове за една по-модерна и интересна визия.
Защо избрахте Швейцария за лайтмотив на колекцията? Защото Швейцария е прекрасно място за живеене. Останах очарована от красотата й, чистотата на небето и езерата, зеленината на горите, хората също са прекрасни. Неслучайно швейцарците се шегуват, че кръстът на знамето им е всъщност един плюс, т.е. Швейцария прелага нещо повече, отколкото ни се струва на пръв поглед. Да не забравя и слабостта си към шоколада, обожавам го.
Ако ми позволите и един личен въпрос: вие сте родена в Унгария, а емигирирате с родителите си много малка в Америка. Била ли сте в Унгария и ако да, какво мислите за промените в Източна Европа? О, много пъти съм се връщала в Унгария. Тя ме изумява с промените и темповете, с които те се случват. Мисля, че жените в Източна Европа са много красиви и много поддържани. Те ценят достъпния лукс, какъвто например O.P.I им предлага.
Знаете ли какво означава O.P.I? Odontorium Products Inc. - фирма за зъботехнически материали. Нейният основател Джордж Шафер идва в Америка едва 9-годишен заедно с родителите си, оцелели в лагерите на смъртта в Германия по време на Втората световна война. Завършва икономика в Ню Йорк и търсейки поле за бизнес, се преселва в Калифорния, където основава O.P.I. Продавайки акрилен порцелан за зъбни протези, той скоро открива, че материалът е добър за изработка и на акрилни нокти. Насочвайки се към салоните за красота, той заедно с един прочут химик разработва специален акрилен материал за маникюризма. И тръгва от салон на салон да го предлага. Тогава O.P.I e настанена в един скромен двустаен офис. Днес световният лидер в маникюризма O.P.I притежава над 20 патента, офиси в 75 страни на шест континента, а главният офис е на седем акра земя и заема 200 000 квадратни фута площ! Една ограда дели този офис от огромния надпис Холивуд на един от хълмовете край Лос Анджелис.
Сузи Фишман участва в създаването на O.P.I през 1981 г. Тя е омъжена, има две деца и като дама №1 в света на маникюра и педикюра безспорно е една от личностите, които оказват огромно влияние върху жените.
Коя е Сузи?
Една прекрасна дама, душата и сърцето на компанията, а по длъжност – вицепрезидент и творчески директор на O.P.I. Тя е енергична, млада по дух и невероятно мила в своята малка черна Chanel рокля, лачени балетки (Chanel, разбира се) и наниз от едри чисти перли на врата. В официалния сайт на O.P.I — opi.com, Сузи Фишман има свой блог, в който разисква много интересни теми, свързани с изкуството на маникюра и педикюра, както и житейски въпроси, свързани с любовта, приятелството, вярата и добротата.
Г-жо Фишман, в швейцарската колекция акцентът е върху необичайните цветове - синьо, зелено, бледолилаво, червеникавокафяво. Какво става с любимото на много жени перленорозово, както и с лаковете за френски маникюр? Те не са ли модерни? Модата при лаковете е като модата при джинсите - всяка жена избира от огромното многообразие своя цвят, който подхожда на визията й. Така че розови лакове присъстват в колекцията, но моето усещане е, че по-модерните цветове са по-сложни, по-интересни и по-необичайни. Не ми се иска да го кажа, но френският маникюр е леко демоде. Но O.P.I всяка година създава розов лак като част от нашата благотворителна кампания срещу рака на гърдата. Даряваме част от средствата от продажбата му на фондации, които подпомагат жени с това заболяване.
Сравнихте модата при лаковете с модата при джинсите. Как в O.P.I следвате модните тенденции при дрехите? Този сезон много списания за по-млада публика акцентираха, дори и на кориците си деним тенденцията. Колекцията на O.P.I за отиващото си лято има топакцент - лаковете denim-ite, ярки и свежи лакове в сините нюанси на вечно модния деним. Ние изучаваме много внимателно модните тенденции при дрехите, изучаваме вкусовете на младите хора и винаги се стремим да мислим няколко хода напред. За есенната ни колекция например се постарахме да постигнем онази наситеност и блясък на цвета, която е характерна за новите луксозни материи, използвани от водещите дизайнери. Тази колекция е и в духа на модерните експерименти, които същите дизайнери прилагат към формите и обемите.
А коя форма на ноктите е също демоде? Къси или дълги са те през новия сезон? Тенденциите от предишния сезон отново диктуват формата на ноктите - прекалено дългите и прекалено заострените не са в тренда. Има обаче една вечна тенденция - изрядният маникюр, отлично поддържаните нокти и ръце.
(Самата Сузи Фишман има изящни ръце с чиста кожа и къси, лакирани в нейния любим цвят chocoholic.) Ноктите са вече аксесоар, и то толкова важен за излъчването на една жена, колкото са чифт високи изящни обувки например. Още повече че лаковете и маникюрът са един абсолютно достъпен лукс.
Успешна ли беше идеята ви да пуснете матови цветове? Матовите цветове от колекцията Suede (“велур”) се посрещнаха с голям интерес. Те са специфични, изискват различен стил на обличане и различна среда. Младите хора много ги харесаха. Някои от тях комбинираха блестящите и матовите лакове за една по-модерна и интересна визия.
Защо избрахте Швейцария за лайтмотив на колекцията? Защото Швейцария е прекрасно място за живеене. Останах очарована от красотата й, чистотата на небето и езерата, зеленината на горите, хората също са прекрасни. Неслучайно швейцарците се шегуват, че кръстът на знамето им е всъщност един плюс, т.е. Швейцария прелага нещо повече, отколкото ни се струва на пръв поглед. Да не забравя и слабостта си към шоколада, обожавам го.
Ако ми позволите и един личен въпрос: вие сте родена в Унгария, а емигирирате с родителите си много малка в Америка. Била ли сте в Унгария и ако да, какво мислите за промените в Източна Европа? О, много пъти съм се връщала в Унгария. Тя ме изумява с промените и темповете, с които те се случват. Мисля, че жените в Източна Европа са много красиви и много поддържани. Те ценят достъпния лукс, какъвто например O.P.I им предлага.
ТВОЯТ КОМЕНТАР