„Морска гара“ Варна стана моден подиум над водата

Burrata Fashion Show

eva.bg 17 July 2025

Първото издание на Burrata Fashion Show превърна „Морска гара“  Варна в моден подиум над водата.

Сцената, изградена директно върху кея, позволи залезът да стане естествен декор на дефилетата, а цялостното лежерно усещане за лято и dolce vita в стил италианска Ривиера, беше допълнено от бугенвилии, бели барове, огледален под, в който се оглежда морето и дрес код в бяло, стриктно спазен от всички 250 гости, сред които топ български инфлуенсъри, светски личности, представители на артистичния елит и модните среди.

Шоуто се откри с моден въздушен спектакъл на „Нов цирк Луиза“, последван от 18 дефилета на 18 български бранда, в които топ моделите на Ivet Fashion представиха 178 уникални аутфита.

Първи бяха Mika Arte, които впечатлиха публиката с колекция от рокли с ресни, които буквално танцуваха около моделите, а провокативен финал на модната фиеста сложиха Provocative Brand с артистично намигване към висшата мода, преведена на езика на smart casual. Изненадващ и непредвиден акцент в програмата беше включването на певицата Алисия, която се качи на сцената по време на дефилето на нейния бранд Alis Evis и изпълни на живо премиерната си песен , заедно с популярното дуо Torino & Pashata. Зад пулта се редуваха DJ Lilyan и DJ Sokrat, които зададоха ритъма на партито, продължило до ранните часове на следващия ден.

„Организирахме Burrata Fashion Show, защото вярваме, че съвременния ресторант е много повече от просто място, на което отиваш да се нахраниш – той е социално пространство, в което хората идват, за да общуват, да разпуснат в красива атмосфера и да опитат вкусна храна, поднесена по атрактивен начин.

Водещо е цялостното преживяване и ние постоянно работим да създаваме нови и нови поводи нашите клиенти да се почувстват специални. Модата е част от ДНК-то на Burrata и за нас беше много важно да покажем подкрепата си за българските дизайнери като им дадем още една възможност да представят своето изкуство пред нашата публика. Радваме се, че това първо за нас модно събитие беше високо оценено от публиката и ни дава основание да сложим началото на традиция в организирането на подобни събития“ – коментира Яница Тилева, Маркетинг Директор на веригата.

Лотария с награди от Mercedes‑Benz, Goto Jewelry & Diamonds и Anne Semonin допринесе за доброто настроение на гостите, а представянето на най-новите модели на Mercedes внесоха допълнително усещане за лукс и ексклузивност по време на събитието.

„Burrata Fashion Show показа как една марка може да съчетае премиум изживяване с подкрепа за българския дизайн.“ - допълни Мария Ганева, маркетинг мениджър Силвър Стар - Mercedes‑Benz България

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР