Как Фарел Уилямс стана креативен директор на Louis Vuitton

Музикантът е на корицата на GQ.

eva.bg 16 August 2023

Фарел Уилямс влезе наистина в новата си роля на креативен директор на мъжката линия на легендарната френска модна къща LouisVuitton през юни в Париж, когато представи първата си колекция за марката.

В интервю за изданието изпълнителят разказва, че предложението да поеме този пост е било огромна изненада за него. Отправено му е от Александър Арно, главен изпълнителен директор на LV и син на собственика на бранда Бернар Арно, след смъртта на бившия главен дизанер Върджил Абло, отишъл си през 2021 г. Уилямс припомня, че всъщност неговата история с френската модна къща датира отпреди почти 20 години, когато начело е Марк Джейкъбс, който кани музиканта да направи в колаборация с LV колекция слънчеви очила. Успехът на тази колекция през 2004 г. е огромен.

Фарел Уилямс е убеден, че неговата роля в момента не е просто да носи печалба на марката. „Искаме да обединим изкуството и културата на разкоша, изкуството и модата. Дойдох в LV, за да разклатя здраво дървото. Само така ще получим най-хубавите ябълки“.

Успоредно с работата си за LouisVuitton, музикантът продължава сътрудничеството си с Adidas, движи собствена марка козметика, ресторант, хотел и дори намира време за страстта си към рисуването и изобразителното изкуство.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР