Картините на Караваджо оживяват в кампанията на Dior
eva.bg 10 January 2021
Модна къща Dior представи новата си пролетно-лятна кампания. Кадрите подражават на Бароковата живопис и картините на Караваджо.
Италианският художник е новатор с драстичния си натурализъм и драматично използване на светлосенки, с което оказва решаващо влияние върху стила барока.
Играта на светлосенки се появява и в снимките на Dior, дело на българската фотографка Елина Кешишева.
Още през 2015 г. Елина излезе на корицата на EVA, облечена в Dior, като през нейния обектив мина и модната фотосесия за списанието.С постиженията на Елина можем само да се гордеем. Тя е търсена не само за модни проекти, а и за портрети на световния елит, големи имена в шоубизнеса и киното. Портфолиото й изобилства от престижни проекти с големи брандове като Missoni, MyTheresa и дори кадри за корици на списанията Marie Claire, Vogue и DRY. Сега и Dior се доверяват на талантливите й очи.
„С новата си кампания искаме да отбележим върховните постижения в творчеството във всичките му форми – от феминистките есета на Вирджиния Улф, до съвременни артисти като Лучия Маркучи, вдъхновила шоуто ни за пролет/лято 2021 с известните си колажи от 60-те, в чийто център е жената с нейните различни образи в обществото. Почитаме изкуството, използвайки уникалните техники и сила на живописта“ , се казва в изявлението на марката.