Боен клуб
В ролята на боксьорка и съблазнителка Джиджи Хадид нанася съкрушителен удар
Свобoда Сидерова 19 November 2016
Сигурно сте гледали филми за бойни изкуства. А с участието на жени? Ако отговорът е „не“, препоръчваме ви рекламния на Dylan Blue на Versace, където Джиджи укротява мъжете ту с юмруци, ту със страстни целувки. Между другото, 21-годишната красавица се занимава с кикбокс и в живота, така че снимките не са проблем за нея. Както и целувките. Папараците често запечатват проявите на нежност с приятеля й. Но да се върнем към филма. Полуоблечените мъжки екземпляри с изваяни тела (привлякохме ли вниманието ви?) са силни и дисциплинирани като атлети. Въпреки това не им липсват чувствителност и уязвимост, които им помагат да се влюбят в момичето на мечтите си.
Папратовата композиция с дървесен характер и сложен молекулярен състав позволява да разкриете истинската си същност, без да сдържате инстинктите си. Фактът, че Джиджи Хадид облагородява филма с красотата си, означава, че трябва на всяка цена да попълните парфюмерийната си колекция със „Синия Дилан“.
Уханието на цитруси, лотос, амбър, кожа и сантал не е за хората, които търсят идентичността си, а за вече намерилите я. Които знаят своето място в живота и са уверени в целите и приоритетите си.
Композицията е семпла, но всяка нотка носи смисъл. Мед и лавандула (елегантност) се конкурират с черна виолетка и шафран (темперамент).
Пикът на удоволствие затихва в хипнотичен кедър. Разкрепостено до последна капка.
В сравнение с оригинала композицията е по-малко подправъчна и повече свежа. Масло от дървото агар или просто oud й придава балсамиков характер, подчертан от пудрен микс (роза, ирис). Бергамот и кардамон разкриват непринудеността й.
Блясъкът на бергамот разкрива същността му – напориста и обаятелна. Стила му изразява трио подправки. Интензивността им вълнува кръвта, но без очаквания взрив.
Тоналността рязко се сменя до безкрайна чувственост (ванилия).