Тази снимка е направена през 70-те във Фабриката – ателието на Анди Уорхол в Ню Йорк – от самия Анди. На нея Бианка Джагър бръсне подмишницата си преди да излезе пред струпалите се на улицата папараци. Сред честите посетители на Фабриката са били Салвадор Дали, Мик Джагър и Боб Дилън. Историята не казва дали някой от тях е бил в онзи момент там, но със сигурност когато Уорхол е снимал Бианка, ателието е било пълно със звезди от този калибър. По-късно същата снимка ще бъде публикувана в книгата на Уорхол Exposures сред фотографиите на пияния Тенеси Уилямс, Труман Капоти с имплантирана коса и целуващата Хенри Кисинджър Елизабет Тейлър. Според Уорхол добрият портрет е този, чийто фокус е върху известен човек, правещ нещо нестандартно. През 70-те години на ХХ век Анди Уорхол и Бианка Джагър са близки приятели. Има слухове, че са гаджета въпреки брака на Бианка с Мик Джагър и родилата се вече тяхна дъщеря Джейд. Колоритната никарагуанка завършва политически науки в Париж с амбицията да стане дипломат. Попада на солиста на Rolling Stones на едно афтърпарти след концерт на групата във френската столица. И животът й тръгва в коренно различна посока. Превръща се в Кралицата на нощта, за която няма предразсъдъци и бариери. Твърди се, че на един свой рожден ден се „превръща“ в митичната лейди Годайва и влиза гола на бял кон в прочутия нюйоркски клуб „Студио 54“. Възможно е историите да са леко преувеличени, защото я има снимана върху бял кон в клуба, но облечена с дълга червена рокля.