Осанна и Отело за Билалов
Гледахме с Лили Стамболова „Нощна пеперуда“ на Явор Гърдев в Народния, Лили ме покани (и това е само едно от чудесните й качества).
01 October 2012
Гледахме с Лили Стамболова „Нощна пеперуда“ на Явор Гърдев в Народния, Лили ме покани (и това е само едно от чудесните й качества). Преди това имах един изключително ш...., да го наречем шантав ден, обаче понякога човек трябва да изтърпи ш......, наречен още шантав ден, ако той ще завърши така.
Не съм убедена, че Михаил Билалов – в главната мъжка роля на полковник от руската армия, беше съсредоточен от самото начало. Стори ми се, че на два-три пъти откровено си забрави репликите, но го отигра великолепно. Понякога бъркаше и думите. Това съм го виждала и в „Козата или коя е Силвия?“. Обаче Билалов е такова театрално чудовище, че дори когато играе с част от капацитета си, пак е добър. А когато заиграе на 100, от него като в „Пришълецът“ се измъква едно извънземно, което те хваща за гърлото и не пуска. Абсолютен негодник!
В постановката той и Весела Бабинова (чудесна актриса, красива осанка, абсолютно достойно партнира на Билалов, и обезоръжаващо млада) пресъздават откъс от „Отело“. И за 5 минути Билалов прави такъв театър в театъра, такъв „Отело“ с целия регистър на наранената любов, ревността, огорчението, почти омразата, отново любовта, че... Моля, нека някой спешно да постави „Отело“ с Билалов! И Бабинова като Дездемона. Поради опита на Билалов и младостта на Бабинова, поради способността му да е груб и нейната – да е невинна, поради очевидната сценична химия между тях, поради онази игра между мъж и жена:
ДЕЗДЕМОНА
Повикал сте ме, господарю мой?
ОТЕЛО
Ела ми, пиленце!
Не съм убедена, че Михаил Билалов – в главната мъжка роля на полковник от руската армия, беше съсредоточен от самото начало. Стори ми се, че на два-три пъти откровено си забрави репликите, но го отигра великолепно. Понякога бъркаше и думите. Това съм го виждала и в „Козата или коя е Силвия?“. Обаче Билалов е такова театрално чудовище, че дори когато играе с част от капацитета си, пак е добър. А когато заиграе на 100, от него като в „Пришълецът“ се измъква едно извънземно, което те хваща за гърлото и не пуска. Абсолютен негодник!
В постановката той и Весела Бабинова (чудесна актриса, красива осанка, абсолютно достойно партнира на Билалов, и обезоръжаващо млада) пресъздават откъс от „Отело“. И за 5 минути Билалов прави такъв театър в театъра, такъв „Отело“ с целия регистър на наранената любов, ревността, огорчението, почти омразата, отново любовта, че... Моля, нека някой спешно да постави „Отело“ с Билалов! И Бабинова като Дездемона. Поради опита на Билалов и младостта на Бабинова, поради способността му да е груб и нейната – да е невинна, поради очевидната сценична химия между тях, поради онази игра между мъж и жена:
ДЕЗДЕМОНА
Повикал сте ме, господарю мой?
ОТЕЛО
Ела ми, пиленце!
ТВОЯТ КОМЕНТАР