Особености на козметичния риболов
Свалката е като риболова. Трябва да знаете в кой клуб, пардон, водоем, скачат рибоците със силиконови перки
Свобoда Сидерова 06 December 2011
“Отначало помислих, че е някаква грешка, но след това разбрах, че от марката търсят не само модели, а ярки индивидуалисти“, споделя в интервю новото лице на мъжката серия на L’Oreal Хю Лори
Свалката е като риболова. Трябва да знаете в кой клуб, пардон, водоем, скачат рибоците със силиконови перки и да подготвите подходяща стръв
За да клъвне набелязаният обект, се искат: а) търпение и постоянство; b) ексцентричност и аналитичен ум; c) завързване с езика на фльонга дръжка от череша; d) дебел портфейл. Не познахте, въпреки че за последната опция не съм съвсем сигурна. Според Хю Лори, по-известен като д-р Хаус от култовия сериал, кандидат-свалячът трябва мъжествено да признае, че ползва... козметика. Поне подобна теза развива с патос британският комик в рекламния клип на мъжката серия Men Expert на L’Oreal, докато му правят маникюр. Можем да му вярваме абсолютно. Неслучайно козметичният гигант го избра за свой посланик наред с традиционния разбивач на дамски сърца Джералд Бътлър. Силно се надяваме кредото на „доктора“ да разбие на пух и прах съмненията на онези, които още не са си купили антиейдж крем.
синята брада
Проблем за благородника от приказката, преразказана от Шарл Перо, не са жените, а наподобяващата четина растителност на лицето. Въпреки че времето на тъпия бръснач отдавна мина, раздразненията превръщат ежедневния ритуал в инквизиция. В резултат кожата става чувствителна и податлива на увреждания. От Gillette решиха проблема. Трите последователно подредени ножчета в самобръсначката Mach3 Sensitive оказват по-малък натиск върху кожата. Подсилената с алое вера овлажняваща лентичка позволява лесното им плъзгане. С пяната за бръснене Men Expert на L’Oreal също бръснете брадата, а не... кожата. Тайната е формула с два силикона, гарантираща комфорт.
глобален ефект
Тъй като повечето мачовци се объркват от многото бурканчета, те се нуждаят от едно-единствено средство. Другото им изискване към козметиката е моментален ефект. Nickel реши да облагодетелства силния пол, издигайки лозунга „Един за всички!“. В основата на глобалната антиейдж грижа Maxymum е улавящ кислорода комплекс. Капсулиран под повърхността на кожата, той създава ефект на „въздушна възглавница“. В резултат лицето възвръща обема си. В комбинация със силиций кислородът активира метаболизма, а оттук и синтеза на колаген.
спаринг-партньор
На тенис корта или на силовия тренажор на мъжете им трябва не публика, тя се подразбира от само себе си, а партньор срещу мокри петна под мишниците. Освен че предотвратяват изпотяването, антиперспирантите изпълняват други функции. Nivea призовава да се доверите на черното и бялото. Благодарение на иновативна технология спреят не оставя бели следи върху тъмни дрехи и предотвратява образуването на жълти петна върху светли. Ролонът на Adidas пък предлага засилено полярно усещане, дължащо се на аромата на мента, хвойна и бор.
...или целеви
Други марки наблягат на овлажняването и енергизирането. Един от шампионите в категория „суха кожа“ е хидратантът на Clarins. Звездната съставка, микс от хиалуронова киселина и обновяващ клетките калций, оптимизира водния баланс. В добавка оксини от слънчоглед стягат, органично култивирана алпийска бодлива зеленика успокоява, бизонска трева и джинджифил енергизират. Наречена в чест на резерват в Прованс, гамата Verdon на L’Occitane се попълни с още един продукт. Освен органични екстракти от ракитник, пелин и мента хидратиращият флуид за лице съдържа тонизираща изворна вода. Впечатляващата формула не само че действа като щит срещу UV лъчите и свободните радикали, но е и подходяща за спортове на открито и плуване. Всички знаят как протича денят на съвременния мъж, но малцина са наясно как започва. С аромата на огнено чили и тропически драконов плод, характерен за душ-гела за тяло и коса на Fa.
За да клъвне набелязаният обект, се искат: а) търпение и постоянство; b) ексцентричност и аналитичен ум; c) завързване с езика на фльонга дръжка от череша; d) дебел портфейл. Не познахте, въпреки че за последната опция не съм съвсем сигурна. Според Хю Лори, по-известен като д-р Хаус от култовия сериал, кандидат-свалячът трябва мъжествено да признае, че ползва... козметика. Поне подобна теза развива с патос британският комик в рекламния клип на мъжката серия Men Expert на L’Oreal, докато му правят маникюр. Можем да му вярваме абсолютно. Неслучайно козметичният гигант го избра за свой посланик наред с традиционния разбивач на дамски сърца Джералд Бътлър. Силно се надяваме кредото на „доктора“ да разбие на пух и прах съмненията на онези, които още не са си купили антиейдж крем.
синята брада
Проблем за благородника от приказката, преразказана от Шарл Перо, не са жените, а наподобяващата четина растителност на лицето. Въпреки че времето на тъпия бръснач отдавна мина, раздразненията превръщат ежедневния ритуал в инквизиция. В резултат кожата става чувствителна и податлива на увреждания. От Gillette решиха проблема. Трите последователно подредени ножчета в самобръсначката Mach3 Sensitive оказват по-малък натиск върху кожата. Подсилената с алое вера овлажняваща лентичка позволява лесното им плъзгане. С пяната за бръснене Men Expert на L’Oreal също бръснете брадата, а не... кожата. Тайната е формула с два силикона, гарантираща комфорт.
глобален ефект
Тъй като повечето мачовци се объркват от многото бурканчета, те се нуждаят от едно-единствено средство. Другото им изискване към козметиката е моментален ефект. Nickel реши да облагодетелства силния пол, издигайки лозунга „Един за всички!“. В основата на глобалната антиейдж грижа Maxymum е улавящ кислорода комплекс. Капсулиран под повърхността на кожата, той създава ефект на „въздушна възглавница“. В резултат лицето възвръща обема си. В комбинация със силиций кислородът активира метаболизма, а оттук и синтеза на колаген.
спаринг-партньор
На тенис корта или на силовия тренажор на мъжете им трябва не публика, тя се подразбира от само себе си, а партньор срещу мокри петна под мишниците. Освен че предотвратяват изпотяването, антиперспирантите изпълняват други функции. Nivea призовава да се доверите на черното и бялото. Благодарение на иновативна технология спреят не оставя бели следи върху тъмни дрехи и предотвратява образуването на жълти петна върху светли. Ролонът на Adidas пък предлага засилено полярно усещане, дължащо се на аромата на мента, хвойна и бор.
...или целеви
Други марки наблягат на овлажняването и енергизирането. Един от шампионите в категория „суха кожа“ е хидратантът на Clarins. Звездната съставка, микс от хиалуронова киселина и обновяващ клетките калций, оптимизира водния баланс. В добавка оксини от слънчоглед стягат, органично култивирана алпийска бодлива зеленика успокоява, бизонска трева и джинджифил енергизират. Наречена в чест на резерват в Прованс, гамата Verdon на L’Occitane се попълни с още един продукт. Освен органични екстракти от ракитник, пелин и мента хидратиращият флуид за лице съдържа тонизираща изворна вода. Впечатляващата формула не само че действа като щит срещу UV лъчите и свободните радикали, но е и подходяща за спортове на открито и плуване. Всички знаят как протича денят на съвременния мъж, но малцина са наясно как започва. С аромата на огнено чили и тропически драконов плод, характерен за душ-гела за тяло и коса на Fa.
ТВОЯТ КОМЕНТАР