и мъжете знаят как
Какво правят двама дерматолози, като се срещнат. Боцкат се. Може да ви звучи като виц, но е истина. Кредото на д-р Мая Тачева от дерматологичния лазерен център Panderma е да изпитва всичко върху себе си, преди да го приложи на пациентите.
Свобoда Сидерова 08 July 2009
и мъжете знаят как
Какво правят двама дерматолози, като се срещнат. Боцкат се. Може да ви звучи като виц, но е истина. Кредото на д-р Мая Тачева от дерматологичния лазерен център Panderma е да изпитва всичко върху себе си, преди да го приложи на пациентите. Д-р Тихомир Малчевски от болница “Малинов” също е на мнение, че един лекар, макар и мъж, трябва да знае в детайли какво изпитват жените при процедурите за разкрасяване. Д-р Малчевски се подложи на запълване на бръчките от носа покрай устата, а д-р Тачева - на подмладяване на ръцете. Поводът е новият филър с хиалуронова киселина Juvederm Ultra на Allergan (марката произвежда и Botox), отскоро официално на пазара. За разлика от другите пълнители този съдържа още лидокаин – анестетик, който започва да действа непосредствено в момента на убождане. Другото отличие на Juvederm Ultra е 3D структурата - гелообразна и много гладка, тя се разпределя леко и равномерно в тъканите без натиск, което означава по-слабо усещане по време на инжектирането. При 75% от пациентите ефектът се запазва година.
Euoko, азбука на красотата
Преди 6 години компютърният гений Брандън Труакс от Торонто създава марката Euoko. Амбицията му е да открие чудодейни съставки, както навремето физикът, основал La Mer. Две години белите престилки изучават събраните от канадеца над 120 растения от Амазонските дъждовни гори, Хималаите, Северна Африка, Франция, Швейцария, Испания, пустинята Калахари, морските дълбини. Докато в резултат на последните открития в нано-, био- и пептидтехнологиите се раждат 25 продукта, разпределени в 5 серии. W - избелване, P - защита A – акне, Y – антиейдж, R – блясък. Всички съдържат чиста хиалуронова киселина от Дания и червени водорасли. Първата съставка улеснява проникването на останалите, втората - циркулацията им под повърхността на кожата. Най-продаваемият продукт е клeтъчната подхранваща маска P-00 Extreme Cellular Nutrition за предпазване на кожата от ежедневните агресори. А най-скъпият продукт (1340 лв.) е 4-седмичната избелваща програма W-31 Extreme White. Лифтингсерумът Y-30 Intense Lift пък със синтетичен комплекс, идентичен на отровата на пепелянка, е съвременна алтернатива на ботокса.
феноменът Sisleya Global Anti-age – 10 години на върха
Повече от 2 милиона продадени продукта по света от лансирането на глобалния антиейдж крем през 1999 г. И това ако не е култов продукт, изпреварил своето време, здраве му кажи! Успехът е предизвестен. В годината на създаването му 2000 клиенти се записват в листата на чакащите, и то, забележете, без да има рекламна публикация в пресата. 6 месеца по-късно са продадени 100 000 бурканчета. Еликсирът на младостта отнема на специалистите от Sisley цели 10 години, но резултатите си заслужават. Кремът е бестселър и формулата, включваща над 50 различни съставки (сред които ретинол, витамини, олигоелементи, урсулова киселина, растителни екстракти и етерични масла), няма нужда да се променя. Самото бурканче е илюстрация на френския разкош. Наистина висша класа, която си кореспондира със синята кръв на основателите на марката граф и графиня Юбер и Изабел д’Орнано.