Иновативно удоволствие
Люба Вангелова 19 May 2025
Иновациите като част от лайфстайла са привлекателен начин не само да правим живота си пъстър и модерен, но и да наблегнем на важността от намаляването на вредата за нас и нашите близки.
В тази посока тръгва разговора ни с Полина Нинова, ръководител “Маркетинг и потребителско изживяване” за категория бездимни продукти във Филип Морис България по време на събитие за лансирането на IQOS ILUMA i- най-иновативното попълнение към постоянно развиващото се портфолио от бездимни алтернативина компанията, предназначени за пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат. По време на събитието подробности за новия продукт бяха разкрити още от генералния мениджър на Филип Морис България Денис Стробикин и Панайотис Русакис, ръководител “Търговски отдел“.
ПЕРСОНАЛЕН ПОДПИС
“IQOS ILUMA i се адаптира според консумацията на потребителя, според неговите специфични нужди. Това е възможно благодарение на технологията FlexPuff, която позволява на потребителите да се насладят на изживяването с тяхното темпо”, споделя Полина Нинова, разказвайки за новостите около устройството.
Бездимната алтернатива нагрява тютюна, а не го гории няма необходимост от почистване. Една от ключовите иновации около ILUMA i е сензорният дисплей, който предоставя информация на потребителя за неговото изживяване.
Полина Нинова акцентира, че сред предимствата за потребителя е именно употребата според собствените му нужди, възможността за паузиране, както и за трета поредна употреб, също и настройването на батерията на екологичен режим. А защо сега е моментът за лансирането на IQOS ILUMA i с тъчскрийн: “Потребителите вече са готови за тази иновация, ние чакахме да дойде този момент. Дизайнът е впечатляващ и е посрещнат с голям ентусиазъм - в първите 35 минути след стартирането на онлайн продажбите на устройството бяха продадени 35 устройства - по едно устройство на минута.” И допълва, че серията предлага три устройства ILUMA i PRIME, IQOS ILUMA i и IQOS ILUMA i ONE.
Поинтересувахме се и как лансирането на новите модели се отнася към опазването на околната среда:
“Синхронизираме усилията си в двете посоки - лансираме нови модели на около година и половина-две. Това е обичайният срок за подновяване на старото устройство, чийто гаранционен срок изтича. За 6 месеца сме рециклирали половин тон подове за устройствата от вейп категорията ни - клиентите ни знаят и предават компонентите си за рециклиране в 150 наши обекта в цялата страна. По същия начин и старите IQOS устройства се рециклират по програмата за рециклиране на стари устройства. Освен това новото попълнение в портфолиото ни идва без отделно зарядно, за да се подобрят както удобството при употреба, така и устойчивостта чрез намаляване на отпадъците от електронно оборудване и екологичния отпечатък, свързан с производството и обезвреждането на зарядните. Категорични сме към нашия ангажимент да сведем до минимум отпадъците от нашите продукти.”
ТЕОРИЯ НА ИЗЖИВЯВАНЕТО
Полина Нинова потвърди, че Филип Морис България продължава да подкрепя родни артисти и дизайнери чрез колаборации за различни поводи и събития:
“Това е много важно за нас. Тази година направихме с различни български артисти дизайни на тоалетите на хостесите на нашите партита и събития. Всички гривни, аксесоари, парти китове се произвеждат от млади български дизайнери. Работим през цялото време с млади български артисти. Само ще загатна, че през септември ще имаме голяма колаборация, която нямаме търпение да обявим.”
Компанията винаги е на пулса на парти културата и не само отговаря на настроенията на потребителите, но и често задава тона на преживяването:
“За 10-те години, през които IQOS е на световния пазар, българският потребител се е променил много. Той търси брандове, които да подхождат на разбиранията му, марки, които да гледат в бъдещето. Ние отговаряме на нуждите на потребителите по многобройни начини. Започнахме да правим много събития в бранд магазините ни - събития, които карат потребителите ни, които са вече над 450 000, да се чувстват като част от общност. За музикалния фестивал Elrow направихме пълно изживяване за клиентите - от предлагане на професионален грим за събитието в магазините ни, през специализиран транспорт до фестивала, минаване по бърза лента при влизането, безплатни коктейли и гривни, и финал на вечерта в специално създадено IQOS пространството. Често по витрините ни може да ви изненадат диджеи, а в магазините ни предлагаме напитки и коктейли. Наистина не спираме да създаваме изживявания за пълнолетните потребители.”
С пускането на пазара на този нов продукт компанията прави още една важна стъпка към постигането на дългосрочната си цел – а именно за бъдеще без дим, допълва Полина.
Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България