Революцията Sensibio H2O на 30
Люба Вангелова 12 April 2025

На всеки 1.11 секунди се продава една бутилка Sensibio H2O и така вече 30 години. Френският козметичен бранд за грижа за кожата BIODERMA отбеляза юбилея на първата мицеларна вода в света с елегантно тържество в сърцето на София сред аристократичната и изискана атмосфера на Vivacom Art Hall Оборище 5.
По повод 30-годишнината от създаването на първата мицеларна вода в света сe осъществи звездна колаборация на бранда с Виктория Бекъм, която сътрудничи за създаването на дизайна на лимитирана колекция на Sensibio H2O. Ограниченото издание представя авторски дизайн на известната бутилка с розова капачка, чийто яркорозов етикет е украсен с монограма VB.
Лансирана през 1995 г. (същата година, в която Spice Girls подписват първия си договор за звукозапис), Sensibio H2O е първата мицеларна вода в света, която внася революция в премахването на грима. Тя е несравнима, когато става дума за ефективно почистване на кожата, като същевременно незабавно успокоява и хидратира. Препоръчана от дерматолози, рН формулата без аромати е безопасна дори за най-чувствителната кожа.
Мицеларната вода се превръща в любим почистващ продукт на милиони по света заради своето удобство и ефективност – „мицелите“ обграждат и отстраняват грима, замърсяванията и себума по кожата, което позволява просто да бъдат избърсани с памучен тампон, без да е необходимо изплакване с вода. Мицелите изчистват замърсяванията, без да оголват или изсушават кожата. Освен почистването обаче, мицеларната вода Sensibio H2O осигурява истински ползи за кожата, които се засилват, ако не се отмива – успокоява, намалява чувствителността, засилва хидратацията и блясъка. Така постепенно Sensibio H2O „обучава“ кожата как сама да функционира правилно.
Събитието за честването на 30-годишнината на Sensibio H2O позволи на гостите да се потопят в бекстейдж атмосферата на модните седмици, по време на които щадящото почистване и грижата за кожата на моделите са най-голямото доказателство за ефективността на мицеларната вода на BIODERMA. Кулминацията бе специалното участие на Пощенска кутия за приказки, по време на което на сцената вдъхновението си от почистването на лицето, но и на душата, пресъздадоха Гери Турийска, актрисата Мина Каукова, писателката Цветелина Цекова и актрисата, певица и писателка Ваня Щерева. Те потопиха гостите в истории за жени, които разкриват себе си с уязвимост и достойнство.