Новият ключ към младостта

30 July 2024

Пейзажът на случващото се около грижата за кожата днес е направо революционен. Един от активните учени на този фронт е проф. Мирослав Радман, световноизвестен генетик и молекулярен биолог, и основател на Средиземноморския институт за науки за живота (MedILS) в Сплит, Хърватия. Проф. Радман и неговият екип откриват, че оцеляването на някои от най-устойчивите организми, които съществуват при екстремни температурни условия, pH, соленост или радиация, е възможно благодарение на ефективна защита на протеома, който помага за възстановяването на ДНК. Тази защита се оказва новият ключ към дълголетието.

Вдъхновени от работата на проф. Радман за ролята на протеома като гарант за дълголетие на клетките, лабораториите на NAOS откриват метод за защита на протеома от увреждане, за да поддържат младостта на кожата. Резултатът е AGE PROTEOM™ Advanced Serum, който променя играта.

„Оцеляващата” бактерия

Протеините са вторият по големина компонент на тялото след водата. Те са засегнати най-вече от процеса на карбонилирането - окисление, предизвикано от замърсяване, UV лъчи, синя светлина, стареене или начин на живот. Видимите му признаци по кожата са намалена хидратация, неравномерен тен и загуба на стегнатост. Изследователските екипи на NAOS идентифицират т. нар. снежната бактерия - открита е в снежинките през 2010 година и разполага с удивителен капацитет за оцеляване, позволяващ ѝ да устои на UV радиация и оксидативен стрес. Нейният протеом е естествено защитен от уникални молекули (антиоксидантни шаперони), които значително забавят процеса на стареене.

Два пъти по-бавно стареене

Вдъхновени от снежната бактерия, лабораториите на NAOS патентоват биотехнологията AGE PROTEOM™ и създават серума AGE PROTEOM™ Advanced Serum. Продуктът предлага ненадмината защита срещу фактори за стареенето на кожата като UV увреждане, синя светлина и замърсяване, като защитава здравето на кожните протеини. Новооткритата иновативна молекула се бори с ефектите на силното окисляване, предотвратявайки необратимото увреждане на клетките и тъканите. Споменатите антиоксидантни шаперони имитират естествените защитни системи на кожата, така че процесът на стареене да се забави.
Новаторският AGE PROTEOM™ е революционно откритие за справяне със стареенето на кожата. Той не само предпазва от увреждане от свободните радикали, но задейства и ускорява самовъзстановяването на ДНК увреждания след ултравиолетови лъчи, синя светлина и замърсяване с фини прахови частици.

ТВОЯТ КОМЕНТАР