Gucci: Ударна доза реализъм

Александрина Петрова 18 July 2020

Ако повечето модни къщи наблягат на крайния резултат от работата си и искат да бъдат запомнени финалния си продукт, то Алесандро Микеле прави пълна опозиция на този подход.

Дизайнерът и креативен ум, стоящ зад модна къща Gucci, реши да се отдаде на реализма, като ни постави буквално в средата и условията, в които се „готви“ едно модно шоу. Пандемията изиска специален подход от модните творци и Микеле реши да се възползва максимално от онлайн формата. Дизайнерът излъчи на живо 12-часовите приготовления за представянето на новата му колекция, като не спести никоя подробност на гледащите.

„Идеята, че модата е само това, което сме решили да покажем, е абсурдна. Една кампания не е просто парче хартия. Има цяло едно друго шоу в Шоуто с главно „ш“! Затова днес бягам от театралното представяне на дрехите и ви въвличам в кухнята. Този експеримент няма да проработи, ако планирам твърде много“, обяснява Алесандро.

Дрехите бяха показани в живописния дворец Palazzo Sacchetti. Колекцията бе еклектична – видяхме микс от тенденции на 60-те и 70-те, флорален десен в духа на хипи културата, внушителни аксесоари и комбиниране на текстури – т.е. всичко, заради което обичаме Gucci!

„Колекцията е празник на идеите ми, на перспективите, които винаги съм искал да отварям. Тук има неща, които съм правил и преди и изразяват личния ми почерк, моята естетика“, добавя още Микеле.

Важно е да подчертаем, че в разгара на пандемията Алесандро промени правилата, по които ще показва работата си. Той заяви, че ще представя само две колекции годишно, като не ги разделя на „пролет/лято“, „есен/зима“, „круиз“ или „предсезонни колекции“. Модната библия Vogue е поставила последното му шоу в категория „resort 2021“. Според тях това е последната „строго дефинирана“ колекция, която неслучайно се нарича „Епилог“, слагаща край на един наратив и отваряща нов. Чакаме с нетърпение да видим какво ще бъде новото начало за Gucci. Вижте повече в галерията ни.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР