Градината на земните удоволствия

Пролетта и лятото на 2017-а разцъфтяват в зелено

Свобoда Сидерова 12 May 2017

Тазгодишният фаворит „свежа зеленина“ (предишните бяха „розов кварц“ и „ведро синьо“) символизира нови начинания, жизнена енергия и единение с пробуждащата се природа. Greenery поразително прилича на основния нюанс на „Градината на земните удоволствия“, най-известния триптих на Йеронимус Бош. Едноименната средна част (лявата е „Едемската градина“, дясната – „Адът“) е своего рода загубен рай, където тревистото е израз на божествена благодат и доброта. Разбира се, никой не очаква точно попадение от дизайнерите и козметичните марки, но е ясно, че пролетта и лятото на 2017-а разцъфтяват в зелено. За Marc Jacobs и Versus Versace то е новото черно, един от цветовете на еманципираните жени от началото на ХХ век (наред с виолетовото) и на протеста от 60-те и 70-те. За маникюра на Alice+Olivia CND създава дизайн, наречен „венец от палмови клонки“. Според корейската марка Skinfood красотата е в храната. Богато на хлорофил, къдравото зеле е подходящо за уморена кожа.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР