Модният вятър духа от Корея
Mr. Cushion или пътят от азиатска екзотика до обект на желание
Свобoда Сидерова 18 October 2016
Отначало белите престилки зарибиха света с BB кремовете, после дойде ред на CC и DD манията. Не успяхме да се опомним от шока и да свикнем с изобретенията и, хоп, в бюти лексикона се появи терминът „възглавничка“ (от англ. cushion).
Какво е cushion?
Под отделението с апликатор се крие „дишаща“ възглавничка гъба с микроскопични пори, напоена с течно тонално средство. Необичайният формат позволява идеално покритие в стил #току-щосесъбудих. За няколко години лесният за употреба и мобилен компактен флуид дръпна с едни гърди пред компактната пудра. Причините са поне четири:
1 дизайнът напомня повече пудриера, която лесно се побира в дамската чанта
2 не се изисква четка. Със сухия спонж натискате порестия и нанасяте продукта
3 изключено е да прекалите с дозата. От порите излиза точното количество
4 „разрохквана“ от въздуха, текстурата се превръща в лека емулсия, която не мигрира и ляга равномерно, дори на няколко слоя
Нови фетиши
Първа от европейските марки крак повлече Lancome. В което няма нищо за чудене. Артдиректорът Лиса Елдридж неведнъж се е обяснявала в любов към азиатската козметика. Последвалата лавина е доказателство, че меденият месец на „възглавничките“ продължава.