Диви и красиви
Холивудската звезда Клое Севини и супермоделът Иман са част от лицата на колекцията KENZO х H&M, заснета от легендарния фотограф Жан-Пол Гуд
13 September 2016
Стъпка по стъпка, шведският бранд H&M повдига завесата над новата дългоочаквана дизайнерска колаборация – този път с френския бранд KENZO. И след като вече видяхме част от първите модели, вече знаем и кой стои зад реализацията на рекламната й кампания, която ще видим официално на 17 октомври – това е емблематичният артист и фотограф Жан-Пол Гуд.
Точно седем популярни лица застават пред обектива му: актрисата Клое Севини, супермоделът Иман, актрисата и деец Росарио Доусън, хип хоп изпълнителите Suboi и Chance The Rapper, музикантът и композитор Ryuichi Sakamoto, лидерът на организацията Earth Guardians и деец Xiuhtezcatl Martinez. Самият Жан-Пол Гуд стои зад някои от най-влиятелните модни и музикални образи на последните пет десетилетия. За KENZO х H&M, той запазва отличителния си стил при създаването на кампанията и споделя: „Работа с H&M и с Каръл и Умберто по кампанията на KENZO х H&M е истинско приключение. Харесва ми отношението, което са внедрили в колекцията, както и техният млад дух, енергия, игривост и стил.“ Творческите директори на KENZO Каръл Лим и Умберто Леон от своя страна не пестят възторга си към Гуд: „Ние обичаме да работим с нашите идоли, и Жан-Пол Гуд е истинска икона. Визиите, които той създаде за KENZO х H&M, са невероятни – улавят характера, позитивността и свободата на колекцията.“