Dolce & Gabbana с колекция за мюсюлманки

Лице на дизайнерската линия за жените от Близкия изток е българският модел Павлина Енева

08 January 2016

Италианският бранд Dolce & Gabbana пусна колекция с хиджаб и абаи, предназначени за жените от Близкия изток. Това е първата им колекция с основен таргет мюсюлманките. Сигурно в основата на решението им да я създадат е и фактът, че мюсюлманките са похарчили 266 милиарда долара за мода през 2013 година, като тази цифра се очаква да нарасне до 489 милиарда през 2019 година.

Въпреки че основните цветове са черно и бяло, при част от моделите са включени и емблематични елементи от пролетната колекция на Dolce & Gabbana – маргаритки, лимони, рози. Все още няма информация каква ще е цената им и в кои региони на света ще се продават.

Любопитно е, че лице на линията е българският модел Павлина Енева от агенция Ivet Fashion, която от години работи успешно зад граница и за именити дизайнерски брандове.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР