За любовта и смисъла на живота
Разсъждава новата кампания на Givenchy за пролет-лято 2016
21 December 2015
След като видяхме първите кадри от пролетната кампания на френския бранд, ето че дойде ред и на вече обичайното рекламно видео. Сюжетът му е посветен на любовта и различните й проявления, а възможните гледни точки разказват от първо лице всичките 27 модела - сред които истински звезди Наталия Водянова, Мариякарла Босконо, Миранда Кер, Джема Уорд, Джоан Смолс и Лара Стоун. „Нещо, което не можеш да купиш“, „Красива болка“, „Живот, за който мечтаем“ - независимо от спорността на твърденията, креативният директор на Givenchy Рикардо Тиши оставя моделите сами да изберат репликите си.
А ето и кратко видео, разказващо за самите снимки за кампанията:
ТВОЯТ КОМЕНТАР
МОЖЕ ДА ВИ ХАРЕСА