Внимание! В този филм има продуктово позициониране
eva.bg 23 October 2015

Едва ли някой се съмнява, че новият филм за Джеймс Бонд ще предизвика фурор в боксофис класациите, носейки за пореден път рекордни приходи. Но истината е, че „Спектър“, 23-ят филм от поредицата, вече е на печалба, макар премиерата му тепърва да предстои.
Оказва се, че в него има най-сериозното продуктово позициониране в сравнение с всички останали ленти за агент 007. Ще видите скритата и не чак толкова скрита реклама на цели 17 фирми. От часовниците Omega, през костюмите на Tom Ford, бира Heineken, шампанско Bollinger, мобилните телефони на Sony, до няколко марки автомобили – изключително широк спектър от компании са налели солидни суми, за да поддържат неустоимия имидж на Джеймс Бонд.