Анимиран сюжет
Те говорят, смеят се, крещят. В пряк и в преносен смисъл, с думи, фрази или символи, изразяващи горещите емоции, попаднали под прожекторите на есен-зима 2015/2016
Кристина Симидчийска 22 October 2015
Moschino
И не, не става дума за възраждането на логоманията, превърнала подиума на 90-те в типографска галерия (макар имената от етикетите и този сезон да проблясват в не една и две колекции, начело с Louis Vuitton и Versace).
Дизайнерските идеи често намират различни пътища към сърцата ни и с удоволствие експлоатират образите на любими анимирани герои, творенията на графити артисти от цял свят или наивистични детски рисунки, предизвикващи усмивки и сантиментално умиление.
Така ироничното чувство за хумор на Джеръми Скот отново се вписва перфектно в ДНК кода на Moschino, издигайки в култ носталгията към детството, игрите и спонтанните забавления. Подобно е вдъхновението и за елегантния разкош на Dolce&Gabbana: от копринените рокли, щампирани със сладки илюстрации, до аксесоарите, приличащи на детски играчки.
Категорични послания предават чрез думи и силуети Marc by Marc Jacobs и Philipp Plein, докато Acne Studios ни напомня за ерата на попарта и емоциите на не особено словоохотливите комикс герои.