Пепеляшка и златните й оръжия

Трудно е да се угоди на жена, но не е невъзможно. Съвременната Пепеляшка по-скоро би се лишила от златните си обувки. А и за какво са й, след като има златните си рокля и аромат

Свобoда Сидерова 01 January 2015

Дебютантката и Debut by Night на Aigner

Тя привлича всички погледи – наивна, естествено красива и все още неразглезена от живота на богатите. Не иска да се влюбва в непознат, но чувствата и умът й живеят отделно. Първата й поява в обществото сполучливо илюстрира Debut by Night на Aigner. Сладко-кисело-горчивата жилка (цитруси, круша, горчив портокал) я подтиква да избяга от бала.

Но любопитството побеждава (портокалов цвят, роза, водна лилия), докато се стигне до експлозия на сетивата (пачули, ванилия и малина). Също толкова изпълнена със съблазън и женски чар като елегантния флакон е и роклята на немския модел Малене Кнудсен. Асиметричният силует и очертаващата извивките материя намекват, че запознанството на жената Debut by Night с всички аспекти на живота предстои.   

Визионерката и J’Adore на Dior

The Future is Gold. Героинята на Чарлийз Терон се устремява към бъдещето.  „Миналото е красиво, но не е място за живот... Пътят е навън и нагоре. Това не е е раят, а нов свят“, е посланието на новата рекламна кампания с режисьор Жан-Батист Мондино, произнесено със сладострастния глас на актрисата. По копринен шал, спускащ се от купола на Версай, жената J’adore се изкачва нагоре. Оказвайки се на блестящия покрив, тя се любува на футуристичния нощен град.

Дубай или Шанхай, няма значение. Важното е, че се откриват нови възможности. Въодушевяващо. Също като клипа, парфюмерийният шедьовър, който не се нуждае от представяне, е декларация на женственост, изтънченост и глемър. И след години златният флакон ще е все така актуален.

Фешънистката и Dahlia Divin на Givenchy

Като богиня на зората, соул и ар енд би дивата Алиша Кийс се появява обляна от сиянието на рокля, бродирана с кристали и златни нишки. По всичко изглежда, че бунтарката и фееричният аромат Dahlia Divin са се намерили. За приятелката си, чиито сценични костюми измисля, артдиректорът на къщата Рикардо Тиши не жали усилия. Ушиването на роклята отнема 500 часа. „Dahlia Divin е топъл заради опияняващия жасмин самбак и „възрастен“ – за сметка на ветивер, сантал и пачули – твърди рекламното лице.

– Кара ме да си представям, че пея дует с божествената Арета Франклин.“ От марката наричат микса haute couture, свързващ със златна нишка модата и парфюмерията. За нас е гурме, но не пресищащ, секси, но не предизвикателен, силен, но не подкосяващ краката.  

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР