Разговор по мъжки

Завръщането към суровите мачовски корени не изключва приличен външен вид

Василена Цанова 15 September 2013

титлата за най-добро плажно тяло на списание Men’s Health грабна Джо Манганиело от сериала „Истинска кръв“. „Върколакът“ е олицетворение на холивудския идеал за мрачен герой с физика на древногръцки атлет

Завръщането към суровите мачовски корени не изключва приличен външен вид

През 2002 г. обявиха Дейвид Бекъм за метросексуал №1. Говорейки само за любимите си фешън брандове, звездата по онова време е с фешън прическа на фигурки и полирани нокти. Сега в амплоато си на ретросексуал твърди, че е забавно да ремонтираш колата си, потънал до уши в масло, и с тридневна брада (футболистът дори отказва участие в реклама за самобръсначки). Силният пол обаче не спира да се грижи за себе си с лесни за използване hi-tech „джаджи“, подхранващи самолюбието му, както последен модел iPhone.

Според тазгодишно проучване на онлайн библията askmen.com:

- 77% от мъжете смятат избелването на зъбите за задължително
- 48% вярват, че правят най-доброто за себе си, като спортуват
- 50% харчат за козметика по-малко от 25 долара на година

Въпрос на технологии
Чудите се дали е подходящ или не даден крем за вас. Biotherm Homme предлага глобално решение в един флакон за всяка възраст и всеки тип кожа. „Оптимизаторът“ на качеството й се бори с три проблема – груби участъци, неравен тен и видими пори. Експертната биотехнология събужда интереса на запалените по науката. Регенериращият акватичен комплекс от чист термален планктон и екстракт от водорасло възстановява и поддържа оптимална хидратация. Революционна технология, макар и в друга насока, предлага Lush. Вместо паста за зъби – таблетки, работещи на принципа „бързи, смели, сръчни“. Сдъвквате едно, намокряте четката и действате по обичайния начин. Опаковката колкото кибритена кутийка влиза в употреба, ако ви предстои неочаквана среща. Ефектът на скърцащи от белота зъби се дължи на сода, а свежият дъх – на масла от мента и нероли.

Активиране на ежедневния потенциал
Рекламата на ъпгрейдваната серия Original на Nivea Men започва така: „Трудно му е на мъжкото лице. То е минало през доста неща. И какво от това?“ Отговор на въпроса дава позитивният слоган „Всичко започва с теб“, приканващ мъжете да вземат инициативата. А и успокояващия ефект (овлажнители, витамин Е и алое вера) на продуктите не е за изпускане. Защото ако силният пол се чувства добре, това се отразява не само на отражението му в огледалото, но и на поведението. Доза силни усещания като след игра на футзал (минифутбол) гарантира и спреят за тяло на Adidas. Аурата на ябълка Грени смит, подсилена с мента, градински чай и амбър, дава сила да ритате добре като рекламното лице Зинедин Зидан.

Като в доброто старо време
Традиционалистите, гледащи с носталгия към позабравената четка за бръснене, могат да я върнат в употреба с крема на L’Occitane. Ритуалът по разпенване на пищната му консистенция е чудесен старт на деня. Всекидневната досада се превръща в удоволствие благодарение на етерично масло от органична хвойна (овчарите от Прованс го използват заради антисептичните му свойства), както и хидратиращ глицерин. Вместо порязвания и опъната кожа, получавате несравнима мекота. Марката предлага и черен сапун с форма на речен камък, който ви кара да мечтаете за вдигащ адреналина рафтинг (Вердон е местност във Франция, известна с буйните си реки). Екстракт от резене и люта мента енергизират допълнително.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР