Цветотерапия
Сочни и пълнокръвни нюанси заляха не само модната, но и ароматната сцена, подготвяйки ни за щуро лято.
Василена Цанова 23 June 2013
„Цветовете правят хората щастливи“, твърди Кристофър Бейли, криейтив директор на Burberry. Доверяваме му се изцяло. Сочни и пълнокръвни нюанси заляха не само модната, но и ароматната сцена, подготвяйки ни за щуро лято.
фуксия
Burberry Summer на Burberry
Ако апетитът идва с яденето, то колкото повече опитвате от аромата, толкова повече ви се иска да „схрускате“ плодовото великолепие с дъх на нар и мандарина. Букетът роза-фрезия-момина сълза пък извиква алюзия за благоуханна лятна нощ, в чиято тъмнина няма невъзможни неща. Всичко това поднесено в жизнерадостен флакон с цвят фуксия, символ на безгрижие и ледени коктейли на плажа.
розово и жълто
Couleur Pink и Couleur Yellow на Kenzo
Знаете ли как ухае розовото? Ами жълтото? Kenzo се заема с нелеката задача да отговори на тези въпроси. С помощта на нотки роза/шафран (за розовото) и портокалов цвят/лимон (за жълтото) той описва до съвършенство ароматния почерк на двата нюанса. Както подобава, първият е допълнен от топъл мускус, а вторият – от нежна ванилия. Още при първо пръскане сърцето започва да вибрира на цветна честота.
злато и тюркоаз
Acqua на Roberto Cavalli
Лесно е да си представите как от дълбините на тюркоазения флакон изниква жената мечта. Облечена в ефирна рокля, подчертаваща извивките, със стелеща се на вълни коса и походка на газела. Изобщо всичко необходимо, за да оправдае името си. Тайната й се крие в нотката воден жасмин, която освежава кожата като летен бриз. И още – момина сълза подсилва нейната женственост, докато мускус подчертава пищния й блясък.
ярки плисета
Pleats Please на Issey Miyake
Макар че дизайнерът прозаично обяснява как плисираните дрехи изглеждат като излезли от тостер, той обожава тяхната флуидност и комфорт. Затова им посвещава не само цяла колекция (датираща от 80-те), но и едноименен аромат. А той се отличава със същите характеристики – плавност (акорд на азиатския плод наши, хибрид между круша и ябълка), деликатност (божур) и уют (абсолю от крем ванилия).
фуксия
Burberry Summer на Burberry
Ако апетитът идва с яденето, то колкото повече опитвате от аромата, толкова повече ви се иска да „схрускате“ плодовото великолепие с дъх на нар и мандарина. Букетът роза-фрезия-момина сълза пък извиква алюзия за благоуханна лятна нощ, в чиято тъмнина няма невъзможни неща. Всичко това поднесено в жизнерадостен флакон с цвят фуксия, символ на безгрижие и ледени коктейли на плажа.
розово и жълто
Couleur Pink и Couleur Yellow на Kenzo
Знаете ли как ухае розовото? Ами жълтото? Kenzo се заема с нелеката задача да отговори на тези въпроси. С помощта на нотки роза/шафран (за розовото) и портокалов цвят/лимон (за жълтото) той описва до съвършенство ароматния почерк на двата нюанса. Както подобава, първият е допълнен от топъл мускус, а вторият – от нежна ванилия. Още при първо пръскане сърцето започва да вибрира на цветна честота.
злато и тюркоаз
Acqua на Roberto Cavalli
Лесно е да си представите как от дълбините на тюркоазения флакон изниква жената мечта. Облечена в ефирна рокля, подчертаваща извивките, със стелеща се на вълни коса и походка на газела. Изобщо всичко необходимо, за да оправдае името си. Тайната й се крие в нотката воден жасмин, която освежава кожата като летен бриз. И още – момина сълза подсилва нейната женственост, докато мускус подчертава пищния й блясък.
ярки плисета
Pleats Please на Issey Miyake
Макар че дизайнерът прозаично обяснява как плисираните дрехи изглеждат като излезли от тостер, той обожава тяхната флуидност и комфорт. Затова им посвещава не само цяла колекция (датираща от 80-те), но и едноименен аромат. А той се отличава със същите характеристики – плавност (акорд на азиатския плод наши, хибрид между круша и ябълка), деликатност (божур) и уют (абсолю от крем ванилия).
ТВОЯТ КОМЕНТАР