Драма в ада?
Не, ново поколение спирали превръщат невинно-порочния поглед ала Туиги в капан за мъжете
Свобoда Сидерова 31 March 2013
Giorgio Armani
Не, ново поколение спирали превръщат невинно-порочния поглед ала Туиги в капан за мъжете.
Духът на 60-те рефлектира и върху миглите. Те са обемни, извити и... откровено фалшиви. На фона на царящия минимализъм ходът на Gucci, Giorgio Armani и Moschino е too much, но се помни. Chanel, Diane von Furstenberg и Marc Jacobs загърбват екстрийма, „плахо“ подчертавайки и долните мигли. Със слепване на долните мигли Louis Vuitton и JPG им придават вид на паешки крачета.
„Ако има жена, дръзваща да се покаже без спирала, нека вдигне ръка“ – призовава Оливие Ешодмезон, арт директор на Guerlain. Едва ли ще се намери, особено ако се сдобие с Cils d’Enfer. Визията „мигли от ада“ (името в превод) – подсилени, омекотени и фиксирани в перфектна извивка, се дължи на 3 полимера. Обемът нараства благодарение на кръстосаните фибри на четката, които нанасят нужната доза туш без риск от слепване. На подобен печеливш коз – обем и извиване в една стъпка, залагат и други марки. Четката на спиралата на Dior с дизайн като на аксесоар за извиване „прегръща“ миглите от корена до върха. Абисинско масло, растителен нектар и соев протеин във формулата ги карат да съперничат на изкуствените. Спиралата на Chanel печели овации както с моменталния обем (микс от естествени смоли), така и с четката Snowflakes. Къси и дълги, „снежинките“ обхващат дори недостъпните мигли. Clinique не вярва на сълзи. Водоустойчивата му спирала извайва нещо като крила, с които може да пърхате на воля цели 12 часа. Само две марки нарушават хегемонията на черния цвят. Chanel се отчита със синьо и сливово, Guerlain – с виолетово.
За ефект кукла – нанесете спиралата както на горните мигли, така и на долните, за котешки поглед – наблегнете на външните ъгли на горните мигли
Духът на 60-те рефлектира и върху миглите. Те са обемни, извити и... откровено фалшиви. На фона на царящия минимализъм ходът на Gucci, Giorgio Armani и Moschino е too much, но се помни. Chanel, Diane von Furstenberg и Marc Jacobs загърбват екстрийма, „плахо“ подчертавайки и долните мигли. Със слепване на долните мигли Louis Vuitton и JPG им придават вид на паешки крачета.
„Ако има жена, дръзваща да се покаже без спирала, нека вдигне ръка“ – призовава Оливие Ешодмезон, арт директор на Guerlain. Едва ли ще се намери, особено ако се сдобие с Cils d’Enfer. Визията „мигли от ада“ (името в превод) – подсилени, омекотени и фиксирани в перфектна извивка, се дължи на 3 полимера. Обемът нараства благодарение на кръстосаните фибри на четката, които нанасят нужната доза туш без риск от слепване. На подобен печеливш коз – обем и извиване в една стъпка, залагат и други марки. Четката на спиралата на Dior с дизайн като на аксесоар за извиване „прегръща“ миглите от корена до върха. Абисинско масло, растителен нектар и соев протеин във формулата ги карат да съперничат на изкуствените. Спиралата на Chanel печели овации както с моменталния обем (микс от естествени смоли), така и с четката Snowflakes. Къси и дълги, „снежинките“ обхващат дори недостъпните мигли. Clinique не вярва на сълзи. Водоустойчивата му спирала извайва нещо като крила, с които може да пърхате на воля цели 12 часа. Само две марки нарушават хегемонията на черния цвят. Chanel се отчита със синьо и сливово, Guerlain – с виолетово.
За ефект кукла – нанесете спиралата както на горните мигли, така и на долните, за котешки поглед – наблегнете на външните ъгли на горните мигли
ТВОЯТ КОМЕНТАР