Устните: почти черна готика срещу добрата стара класика
Драматизмът на 20-те превзе подиума. Хубавото е, че голите очи (е, почти) и изсветлените вежди омекотяват тъмните устни.
Свобoда Сидерова 17 October 2012
Bottega Veneta
Драматизмът на 20-те превзе подиума. Хубавото е, че голите очи (е, почти) и изсветлените вежди омекотяват тъмните устни. Може да избирате между черно-червено червило (Bottega Veneta), тъмнокафяво-червено (Etro) и бордо (Gucci, YSL и Rochas). Thakoon, Marc by Marc Jacobs, Erdem и House of Holland остават почитатели на яркочервената класика от 50-те. Розовото червило при Temperley London перфектно се връзва с романтичния руж в розово. Хегемона на вечните противници плахо разчупват коралово (Jil Sander и Antonio Berardi) и оранжево (Issa London, Narciso Rodriguez и Kenzo). Интересен акцент е ефектът деграде, т.е. преливане на два нюанса червило. Например ярко в центъра и по-бледо към края. На подобна стъпка се решават David Koma, Issa London и Nina Ricci. Най-атрактивният микс обаче е на Yohji Yamamoto – синьо, преминаващо в бордо и златно, обрамчващо дъгата на Купидон (извивката на горната устна). Както винаги, Vivienne Westwood е наопаки – ярък контур и бледа среда. Внимание: подчертаните устни изискват неутралитет при очите.
ТВОЯТ КОМЕНТАР