Търсенето на „любовен еликсир“ води до идеята за декор на алхимическа лаборатория от миналото (оригиналните колби от ХVІІ век са на частен колекционер) и дизайна на бутилката – вдъхновен от старинните аптекарски шишета.
Търсенето на „любовен еликсир“ води до идеята за декор на алхимическа лаборатория от миналото (оригиналните колби от ХVІІ век са на частен колекционер) и дизайна на бутилката – вдъхновен от старинните аптекарски шишета.
Мъжката колекция за пролет-лято 2012 Dsquared посветиха на туриста, обикалящ ключови места в Европа: дивата природа на Скандинавия, легендарния о. Миконос, романтичната Флоренция и бунтарския Лондон.
Шоуто в Милано бе закрито от нашумялата украинска гей група Kazaki, танцуващи на подиума в прилепнали кожени панталони.
Рекламната кампания на Potion for Man е поверена на фотографа Марио Соренти, а главната роля – на нашумелия модел Диего Мигел.